|
'k zou éénmalig reclame willen maken als't goed is?
'k vind mijzelf nie belangrijk genoeg om het forum te misbruiken en een apparte thread aan te maken daarmee doe ik het hier maar ff zeer kort
Zoals ge weet(of nie weet) draai ik iedere zaterdag in move ma nu zaterdag heb ik voor speciale guest gezorgd die guest is niemand minder dan xilver aka tom aka tcx. move is niet 100% pure trance ma hoe meer bet@'s hoe meer trance we kunnen draaien. Dus misschien kunnen we er een mini-beta-party van maken?
- 12 euro inkom
- gratis ALLE drank tot 4u
- gratis cd voor eerste 100 bezoekers
- special decoration
- multi-laser-show
(the move, buke, Zottegem)
ge neemt E 40 afrit wetteren
aan afrit op het rondpunt pijl Zottegem volgen
steeds rechtdoor blijven rijden en aan 4 de lichten rechtsaf, 100 meter verder op rechterkant is the move
let wel op voor die lichten want er staan flitspalen, denk niet dat ze werken, ma als ge toch geflitst zou worden ik heb ulder verwittigd 
Hier ga ik het bij laten 'k ga da zeker niet iedere week doen, ma deze keer kon het misshien ook voor jullie interessant zijn daarmee...
hopelijk tot nu zaterdag 4 maart
___________________
www.djmoondust.be
|