|
הנה בדיחה חמודה שידידה שלי סיפרה לי... נראה מה תחשבו
לוקחים איזה אדם ועושים עליו ניסוי
בהתחלה אומרים לו לספור עד עשר
אז הוא מתחיל אחת, שתיים, שלוש, ארבע.... עשר
אחר כך מורידים לו חצי ממנת המשכל ואומרים לו לספור עד עשר
הוא מתחיל אחת, שתיים, שלוש, ארבע.... עשר
אחר כך מורידים לו עוד רבע ממנת המשכל ואומרים לו לספור עד עשר
הוא מתחיל אחת, שתיים, שלוש, ארבע.... עשר
בסוף מורידים לו את כל מנת המשכל ואומרים לו לספור עד עשר
אז הוא מתחיל וואחד, תנין, תלאתה, ארבעה...

___________________
.
|