Hij ontkent nog dat hij doping neemt.
Je moet al heel debiel zijn om te geloven dat ze daar geen doping nemen.
Jul-28-2006 10:01
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel érg graag zien om zoveel moeite doen
Originally posted by Jasperovitsj
En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel érg graag zien om zoveel moeite doen
Je zit er niet ver langs.
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie sportheld vals heeft gespeeld. Maar dat is geen reden om zo persoonlijk te worden!
Jul-28-2006 10:07
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
eigelijk geen ongelijk... veel te snel alles persoonlijk hier, en om wat? om wat gelul van iemand op een publiek forum.
mjah, ik was er nog niet in x-tune's vorige periode. al ben ik er nog geen enkele wtf post van tegengekomen
Jul-28-2006 10:38
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
Ochja Anthony hier zijn gewoon mensen die iem nodig hebben om af te zeiken, how pathetic is that, ze vervelen zich zelfs op het forum hier. En X-Tune maakt het er ni gemakkelijker/aangenamer op voor mij
Arme Meloenhoofd, je wordt toch altijd zo onterecht geviseerd, jij lieve, vriendelijke en zachte jongen die altijd en overal respect heeft voor alles en iedereen...