Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by anke
ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft.
altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei!
blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes

Op 1 post na gaan al uw posts over illusion; iedereen zal zijn conclusies er wel uit trekken.

Old Post Sep-18-2006 09:36  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

Registered: Apr 2006

quote:
Originally posted by Push2005

De Ferre heeft weer gesproken zie... Ik geef u 90 euro als ge uw klep houdt!

De meesten hier zijn al meer weggeweest dan gij zult in uw hele leven dus zaag zo nie, wanker.
Als er hier een paar mensen zich nie zo geamuseerd hebben dan is dat maar zo, kan je daar nie mee leven ? Hebben we uw idolen aangevallen ? We kunnen er ook nie aandoen da gij nieveel uitgaat en nie beseft dat het enkele jaren geleden beter was hé.
Ikzelf vond het redelijk, ik zaag nie; maar ongenoegen moogt ge op een faire manier uiten, live with it.

joeng, wat zit ge die gast persoonlijk aan te vallen?
en dan zeg je dat ongenoegen op een faire manier geuit mag worden
en het lijkt me eerder dat de trance nerds zich aangevoelen voelen omdat ze armin van buuren niet kennen

Old Post Sep-18-2006 09:42  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
stop me zagen, krijg ier weer heeltijd stomme spam mails, enkel foto's en filmpjes nog aub

Old Post Sep-18-2006 09:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

and action

Old Post Sep-18-2006 09:44  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by oliverken
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...

nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...

Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is

ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts

als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen

you funny... en anke ook

we hebben nen tijd van die zillion-wannabes gehad, en nu hebben we de illusion-jumperkes. Twordt tijd dat het hier weer terug TRANCEaddict wordt.

Old Post Sep-18-2006 09:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

die kunnen hun ook bekeren

Old Post Sep-18-2006 09:55  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

ge zijt hier van 2004 op dit forum
toen was de zillion al lang dicht
dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat!

Old Post Sep-18-2006 09:55  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:

Hij zit van 2004 op dit forum, maar hij is nie in 2004 geboren... Zijt ge blond ofzo ?

Old Post Sep-18-2006 09:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

quote:

er wordt hier niet gebroebeld hoor

Old Post Sep-18-2006 09:57  Belgium
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:

Kheb het dan ook over 'wannabes' die niet konden toegeven dat Frankske den dwerg z'n idiote Zillion-dagen al lang over waren, en er maar aan bleven vasthouden.

Old Post Sep-18-2006 09:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

mannekes, jullie snappen het niet

sommige gingen naar Illusion 19 years en klagen hier dat ze niet genoeg trance draaiden? ja, hallo, zijn die lomp of lomp? en volgend jaar staan ze weer daar en is het weer van hetzelfde

Old Post Sep-18-2006 10:00  Belgium
anke
Suspended User

quote:
Originally posted by Xilver
Kheb het dan ook over 'wannabes' die niet konden toegeven dat Frankske den dwerg z'n idiote Zillion-dagen al lang over waren, en er maar aan bleven vasthouden.

ja en wat is nu het probleem?

Old Post Sep-18-2006 10:02  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID ---> luke slater @ shockers 2001 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJulie Harrington & Mads Arp - Slow It Down [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:11.

Forum Rules: