Originally posted by anke
ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft.
altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei!
blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes
Op 1 post na gaan al uw posts over illusion; iedereen zal zijn conclusies er wel uit trekken.
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Sep-18-2006 09:36
anke
Suspended User
Registered: Apr 2006
Location: België
quote:
Originally posted by Push2005
De Ferre heeft weer gesproken zie... Ik geef u 90 euro als ge uw klep houdt!
De meesten hier zijn al meer weggeweest dan gij zult in uw hele leven dus zaag zo nie, wanker.
Als er hier een paar mensen zich nie zo geamuseerd hebben dan is dat maar zo, kan je daar nie mee leven ? Hebben we uw idolen aangevallen ? We kunnen er ook nie aandoen da gij nieveel uitgaat en nie beseft dat het enkele jaren geleden beter was hé.
Ikzelf vond het redelijk, ik zaag nie; maar ongenoegen moogt ge op een faire manier uiten, live with it.
joeng, wat zit ge die gast persoonlijk aan te vallen?
en dan zeg je dat ongenoegen op een faire manier geuit mag worden
en het lijkt me eerder dat de trance nerds zich aangevoelen voelen omdat ze armin van buuren niet kennen
Sep-18-2006 09:42
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Location:
stop me zagen, krijg ier weer heeltijd stomme spam mails, enkel foto's en filmpjes nog aub
Sep-18-2006 09:44
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
and action
Sep-18-2006 09:44
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
quote:
Originally posted by oliverken
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...
nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...
Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is
ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen
you funny... en anke ook
we hebben nen tijd van die zillion-wannabes gehad, en nu hebben we de illusion-jumperkes. Twordt tijd dat het hier weer terug TRANCEaddict wordt.
ge zijt hier van 2004 op dit forum
toen was de zillion al lang dicht
dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat!
Sep-18-2006 09:55
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by anke
ge zijt hier van 2004 op dit forum
toen was de zillion al lang dicht
dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat!
Hij zit van 2004 op dit forum, maar hij is nie in 2004 geboren... Zijt ge blond ofzo ?
Sep-18-2006 09:56
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by anke
ge zijt hier van 2004 op dit forum
toen was de zillion al lang dicht
dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat!
er wordt hier niet gebroebeld hoor
Sep-18-2006 09:57
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
quote:
Originally posted by anke
ge zijt hier van 2004 op dit forum
toen was de zillion al lang dicht
dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat!
Kheb het dan ook over 'wannabes' die niet konden toegeven dat Frankske den dwerg z'n idiote Zillion-dagen al lang over waren, en er maar aan bleven vasthouden.
sommige gingen naar Illusion 19 years en klagen hier dat ze niet genoeg trance draaiden? ja, hallo, zijn die lomp of lomp? en volgend jaar staan ze weer daar en is het weer van hetzelfde
Sep-18-2006 10:00
anke
Suspended User
Registered: Apr 2006
Location: België
quote:
Originally posted by Xilver
Kheb het dan ook over 'wannabes' die niet konden toegeven dat Frankske den dwerg z'n idiote Zillion-dagen al lang over waren, en er maar aan bleven vasthouden.