Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
@JorisC : loool allez, comme il dit Migoa, on est en soirée alors osef des têtes !

Si aline pouvait t'entendre...

Old Post Dec-07-2008 23:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Neo_spanK
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2007

Enorme ton avatar Diane

Finalement pas trop déçu de ne pas etre venu, m'enfin j'aimerai bien me faire une soirée au Queen un jour quand meme (Il y a des soirées trance bientot ?) ...

Old Post Dec-07-2008 23:51  France
Click Here to See the Profile for Neo_spanK Click here to Send Neo_spanK a Private Message Add Neo_spanK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
geinjo
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2006

quote:
Originally posted by matviscafcb
Quel interet de booker des guests et de ne pas les laisser s'exprimer ?

Tout simplement parce que je prefere booker mes djs preferés meme en sachant que la direction nous forcera a les brider plutot que de ne pas les booker du tout...

Old Post Dec-07-2008 23:52  France
Click Here to See the Profile for geinjo Click here to Send geinjo a Private Message Add geinjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
De fait, si Eddie a été bridé car c'était un samedi soir, y aurait-il moyen de le faire revenir un vendredi soir pour qu'il puisse se lâcher un peu plus ? Ca serait vraiment le pied ...

Si on lui dit tu fait pas ci et ça, tu joue pas ci et ça, ça doit pas trop lui donner envie de revenir, surtout qu'il doit pas avoir trop a se battre pour trouver des bookings. Je me trompe peut etre.

Old Post Dec-07-2008 23:52  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Neo_spanK
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2007

quote:
Si on lui dit tu fait pas ci et ça, tu joue pas ci et ça, ça doit pas trop lui donner envie de revenir, surtout qu'il doit pas avoir trop a se battre pour trouver des bookings. Je me trompe peut etre.
*

C'est quand meme bien nul de faire venir un type comme Eddie pour finalement lui dire de devoir jouer "tout doux"...

Old Post Dec-07-2008 23:53  France
Click Here to See the Profile for Neo_spanK Click here to Send Neo_spanK a Private Message Add Neo_spanK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
geinjo
Junior tranceaddict

quote:

Heureusement pour nous, Eddie est quelqu'un de tres simple et tres convénient et il a vraiment apprecié la soirée et le public. Si on lui demande de revenir, il reviendra sans aucun doute.

Old Post Dec-07-2008 23:54  France
Click Here to See the Profile for geinjo Click here to Send geinjo a Private Message Add geinjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

quote:

Mais euuuuh laisse moi rêver ... J'lui ai demandé de revenir, il m'a dit qu'il reviendrait ! Même s'il s'avère à l'avenir que c'est du vent, j'ai envie d'y croire lol

Edit : Corentin, ca fait plaisir de lire qu'il a apprécié le public. Perso, j'y ai laissé ma voix pour quelques jours et pas mal de courbatures lool

Old Post Dec-07-2008 23:55  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Ok. Merci en tout cas pour ses précisions.

Hesites pas a le ramener le paysan anglais, on reviendra mettre un peu de bordel.

Old Post Dec-07-2008 23:55  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

quote:

Hesites pas a le ramener le paysan anglais, on reviendra mettre un peu de bordel.

Euh... un peu ?

Old Post Dec-07-2008 23:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

quote:
Originally posted by Migoa
Euh... un peu ?

J'étais pas a fond

Old Post Dec-07-2008 23:58  France
geinjo
Junior tranceaddict

quote:

De rien

Si vous avez des idées de djs n'hesitez pas a tout balancer

Je ferai tout mon possible

Old Post Dec-07-2008 23:58  France
matviscafcb
re(t/n)ard

quote:
Originally posted by geinjo
Si vous avez des idées de djs n'hesitez pas a tout balancer

Je ferai tout mon possible

A froid comme ça : Ferry Corsten

Old Post Dec-08-2008 00:01  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBangin Transa like song! Help! [2003] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSharpside - "Space Cruising" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:25.

Forum Rules: