___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Mar-31-2003 08:52
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Net klein interview gezien met Tiesto op MTV. En toen vroeg dat wijf hoel ang zijn set ging duren en toen zei hij 8 uur en misschien wel langer. Zou toch PHAT zijn.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Ik heb d'r echt heel veel zin in!! Ik ben benieuwd hoeveel 'support acts' er komen
___________________
Mar-31-2003 15:13
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
quote:
Originally posted by basd
Tis volgens mij nog steeds niet uitverkocht (volgens een bordje bij het postkantoor kon je daar tenminste nog steeds kaarten krijgen)..
Zou leuk zijn als ik mee kon rijden, moet je natuurlijk wel zo gek zijn dat je effe op en neer naar Enschede wil
Scheelt mij weer een stukkie met de trein
ik voorzie geen problemen
Mar-31-2003 16:57
MD-LongPlay
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: The Angel's Eye
Zou dit worden uitgezonden door ID&T-Radio of Radio 538?
(nee ik heb niet alle 30 pagina's doorgelezen...)
___________________
The Arminization Of A Nation Vs Schulzism
Global DJ Broadcast: A State Of Trance
Apr-01-2003 21:03
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Daar is geloof ik ook nog niks over gezegd
Ik ga ervan uit dat het wel wordt uitgezonden, ik hoop de volle 8 uur
___________________
Apr-01-2003 21:42
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by Flipper01
Daar is geloof ik ook nog niks over gezegd
Ik ga ervan uit dat het wel wordt uitgezonden, ik hoop de volle 8 uur
Ik hoop 538 want ID&T verprutst dit soort dingen altijd.
Originally posted by MD-LongPlay
Zou dit worden uitgezonden door ID&T-Radio of Radio 538?
(nee ik heb niet alle 30 pagina's doorgelezen...)
Ga je thuis naast de radio zitten als je het live kan meemaken. Ikke niet begrijpen. Keuze lijkt me makkelijk, gewoon komen, veel gezelliger
___________________
Down-Under was da bomb
Apr-02-2003 16:22
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ga je thuis naast de radio zitten als je het live kan meemaken. Ikke niet begrijpen. Keuze lijkt me makkelijk, gewoon komen, veel gezelliger
Inderdaad...
Zit je thuis helemaal te balen omdat je het feest van het jaar aan het missen bent.
Ik hoop dat het grootste deel (of gewoon alles) wordt uitgezonden zodat ik daarna nog heerlijk kan nagenieten!!
___________________
Apr-02-2003 16:26
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Als hij deze draait ga ik echt huilen! Serieus. Dat zou de rest van het jaar voor mij goedmaken!!
Allure - Even More Tears
Beetje late reactie maar het zou idd wel heel ergvet zijn als hij deze draaid.. dan kom ik denk ik echt los van de grond.
Als ie daarna ook nog Straydog - mirror draaid stijg ik helemaal op.
en MD-LongPlay anders neem je toch je MD-Longplay mee naarbinnen.. neem je de hele avond op.
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
Apr-02-2003 17:01
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by Flipper01
Inderdaad...
Zit je thuis helemaal te balen omdat je het feest van het jaar aan het missen bent.
Ik hoop dat het grootste deel (of gewoon alles) wordt uitgezonden zodat ik daarna nog heerlijk kan nagenieten!!
Ik zag in de nieuwe programmering van ID&T staan dat voortaan feesten geheel worden uitgezonden... en TIC ook nu maar hopen dat ze het niet zoals gewoonlijk fuck-uppen (herrinnert zich Tiesto @ Qontact that went down )... dus dan kan ik nog mooi nagenieten