Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > T-shirts TA-Fr
Pages (46): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

recu!!

il est chuper bo!! i am happy.
heureusement que je l'ai pris en XL parce qu'en L, ca aurai ete trop petit!

youpi!

Old Post Aug-27-2004 07:38  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Faites des photos hein !! Qu'on voit ça

Stan: Sale gamin va

Run baby run !

Old Post Aug-27-2004 11:05 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette

a bien la voila ta signature! tres jolie comme d'hab.

sinon je fais des tofs des que je peux!

Old Post Aug-27-2004 11:35  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Yeah merci

Pour le logo, j'ai hate de voir ce que ça donne sur un t-shirt

Run baby run !

Old Post Aug-27-2004 11:48 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette

bein le dessin dans le dos gene un peu car tu peux pas l'etirer ou alors je pense que si tu l'etire, il va se craqueler donc tu sens que t'as un truc dans le dos mais sinon c'est nikel! la qualité de t-shirt est normale, c'est pas super super mais c'est suffisant pour moi.

voila en gros mes impressions

Old Post Aug-27-2004 12:21  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Tashita
Faites des photos hein !! Qu'on voit ça

Stan: Sale gamin va

ouaip très jolie la sig' !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-27-2004 12:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Yeah merci merci

Boullette: Ok je vois le genre mais en général les modèles filles sont pas de la même matière ... je réfléchis, mais j'en ferais surement un via ce site ou ailleur ...

Run baby run !

Old Post Aug-27-2004 16:35 
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by boullette
bein le dessin dans le dos gene un peu car tu peux pas l'etirer ou alors je pense que si tu l'etire, il va se craqueler donc tu sens que t'as un truc dans le dos mais sinon c'est nikel! la qualité de t-shirt est normale, c'est pas super super mais c'est suffisant pour moi.

voila en gros mes impressions

Je suis pas d'accord avec toi, je l'ai porté tout hier, et aucun problème sur ce point là. Peut être qu'après lavage ca ne sera pas pareil, mais en tout cas je le sens comme un T-Shirt normal. le seul point noir que je pourrais dire, c'est sur le logo, l'effet flou sur l'exterieur des courbes ne rend pas terrible, s'il n'y en avait pas, je pense que cela serait mieux

Old Post Aug-28-2004 12:28  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

J'ai pu constaté cette hitoire de flou mal fichu sur le t-shirt de d&b ...

On le sait pour la fois prochaine qu'il vaut mieu ne pas en mettre ...

Voici tjs le logo sans les flous (rouge/bleu) pour celui qui aimerait s'en faire un sans ce problème ....

Run baby run !

Old Post Aug-28-2004 16:33 
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

Beuh, je crois que je reviens trop tard, ya deja eu de nouveaux envois que g ratés ?

Old Post Aug-28-2004 18:36  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette

je pense que c'est mieux comme ca tashita, sans le flou, il sera plus jolie bien que j'adore le mien kan meme

Old Post Aug-28-2004 20:39  France
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

ouaip, moi pareil ca fait un petit effet de flou sur les bords.
c'est pas grave, le principal c'est que le t-shirt soit emblematique de notre communauté et qu'on me reconnaisse de loin

Old Post Aug-28-2004 20:42  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > T-shirts TA-Fr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (46): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Needed (Trancey ID) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolden Girls - "Kinetic" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:48.

Forum Rules: