quote:Originally posted by Asperge waarom is ta zo sloom k moet steeds 10s wachten voordat mijn post doorloopt nadat ik op submit heb gedrukt
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by Asperge waarom is ta zo sloom Ik heb zo'n vermoeden dat dat gespam (ahum) van ons er iets mee te maken heeft...
lala
tijd voor nieuwe servers speciaal voor ons!
quote:Originally posted by djxtension Ik heb zo'n vermoeden dat dat gespam (ahum) van ons er iets mee te maken heeft... zou je denken?
quote:Originally posted by Muppy volgens mij is magik vereerd... Mag het na 600 posts in 3 dagen tijd.....
___________________ Down-Under was da bomb
Is NYC van onze snode plannen op de hoogte en zetten zij de tegenaanval in ofzo? Of zijn alle Arminsletten wakker ?
Jongens ,ik blijf nog effe paar minuten. Nog 15 posts en we zitten weer op 7000 post boven de moffen
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by djxtension Ik heb zo'n vermoeden dat dat gespam (ahum) van ons er iets mee te maken heeft... wat bedoel je? wij?
weet iemand trouwens waarom we zo enorm aan het spammen zijn? kan iemand me dat uitleggen?
quote:Originally posted by Muppy zou je denken? 't Is een vermoeden, meer niet...
quote:Originally posted by New Wave Jongens ,ik blijf nog effe paar minuten. Nog 15 posts en we zitten weer op 7000 post boven de moffen 7000?