quote:Originally posted by djxtension Geld? Word jij hier voor betaald dan? in natura: heb gehoord dat ik in 2008 bij de OS als enige kampioen mag worden of zoiets
quote:Originally posted by Asperge komt mijn pa hier binnen... moet je niet eens naar bed??? NEEEE Schijt aan papa...
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by New Wave Nogmaals proberen leg mij eens uit?
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by djxtension Geld? Word jij hier voor betaald dan? iemand plundert giro 555
Ok leuk geweest Ik ga (veel te laat) slapen nu
Jaja.
quote:Originally posted by MaGiK54 Schijt aan papa... zkr licht uit headphones op en posten maar
quote:Originally posted by MaGiK54 Schijt aan papa... wat een taalgebruik...
quote:Originally posted by djxtension Gaan we halen! We zijn wel positief ingesteld....allemaal
quote:Originally posted by emre Ok leuk geweest Ik ga (veel te laat) slapen nu slaapse
quote:Originally posted by Muppy wat een taalgebruik... 'Ontlasting aan vader' Klinkt niet echt he?
Mwjha jongens, ikg aiptten, tot straks
___________________ Allemaal gelul!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA