Originally posted by websley
Waar ik me trouwens mateloos aan erger zijn die onophoudelijke Jamba-reclames. Dat er nog mensen zijn die niet compleet mobiel-verslaafd zijn schijnen ze kennelijk niet te begrijpen!
Originally posted by Blik
ik erger me aan de prijzen van een terrasje op de Dam in Amsterdam
€4,50 voor een pilsje
Dat meen je toch niet serieus
Sep-04-2004 10:11
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by New Wave
Altijd leuk om 7 uur op je werk te zijn.....op de zaterdag
Lives a bitch!
kmoest er zijn om 9u en heb me verslapen...
Sep-04-2004 11:09
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by websley
Dat meen je toch niet serieus
Dat is nog goedkoop. Weet nog dat ik 2 jaar geleden bij een schotse sportcafe (hoek van de warmoestraat) 6 euro per colaatje moest betaalde. ben er ook nooit meer terug geweest.
Sep-04-2004 12:41
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
las net dat de amber storm kan oplopen tot 235 kph, das toch al de kracht van een F2 tornadotje, m.a.w. dak van je strohutje geeft er for sure de de brui aan
Originally posted by Eagle`
las net dat de amber storm kan oplopen tot 235 kph, das toch al de kracht van een F2 tornadotje, m.a.w. dak van je strohutje geeft er for sure de de brui aan
Ah...als het de kracht heeft van een F2 dan zijn ze zich echt mieters aan het aanstellen.
Kijk....als het nou de kracht van een F5 had..okeee...dan kan ik me al die chaos nog voorstellen...maar de kracht van een F2...mietjes zijn het...
Sep-04-2004 13:11
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Ah...als het de kracht heeft van een F2 dan zijn ze zich echt mieters aan het aanstellen.
Kijk....als het nou de kracht van een F5 had..okeee...dan kan ik me al die chaos nog voorstellen...maar de kracht van een F2...mietjes zijn het...