Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-FR battle mix Vol2
Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

....je n'en peu plus d'attendre

Old Post Mar-23-2004 18:36  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by cozim
@Patrice > si tu nous lis toujours, tu t'occupes aussi de récolter les comptes rendus et de mettre en forme ou on s'arrange entre nous ?

Comment auriez vous fait pour établir le classement, vu que vous connaissez juste les numéros?

Sinon je crois qu'on ne remerçira jamais assez Patrice pour les services qu'il nous a rendu, bravo à toi et merci

Old Post Mar-23-2004 18:44  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
>Comment auriez vous fait pour établir le classement, vu que vous connaissez juste les numéros?

t'inquiète, on a déja réussi à deviner qui se cachait derrière quel n°, un jeu d'enfant

non plus sérieusement, si pat' n'avait pas voulu s'en charger, j'ose esperer qu'il n'aurait pas fait de la rétention d'informations

Old Post Mar-23-2004 22:23  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001

rétention d'informations haha

alors sans ce fichier notepad perdu quelque part sur mon ordinateur, et qui contient les associations numéros => nom du dj, le concours est fichu ?! mais mais alors.. je suis en position pour demander une rançon

allez hop, 1 million d'euros dans mon compte suisse secret sinon vous n'avez pas les informations

~ Pat

Old Post Mar-23-2004 23:28  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

TROP MDR

Old Post Mar-24-2004 00:02  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

J - 4 les gens

Old Post Mar-27-2004 15:41  France
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

suis curieux de voir les résultats finaux qd meme

Old Post Mar-27-2004 16:00  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Les juges sont ils tous dans les temps?

Vivement Mercredi

Old Post Mar-29-2004 11:03  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Les juges sont ils tous dans les temps?

Vivement Mercredi

Me concernant, je suis très en retard mais je tacherai d'être dans les temps

Old Post Mar-29-2004 11:19  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Me reste 3 mix à noter je pense en faire un en fin d'aprem et les 2 autres mercredi donc ça devrai etre bon
J'ai pas eu énormement de temps à passer chez moi pour les écouter plus tot et carement trop occupé avec les cours le basket et des truc administratif enfin bref, ça va le faire kan meme je pense

Old Post Mar-29-2004 14:18  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
PS: Vivement les résultats

quote:
Les résultats sont toujours fixé pour le 31 ?

quote:
il me tarde de pouvoir écouter toutes les perles qu'on bien pu nous pondre tous les autres dj's

quote:
Moi j'ai hâte de savoir qui se cache derrière chaque mix

quote:
C'est clair ,moi aussi j'ai hate de recuperer les mixes de chacuns

quote:
J'ai hâte de voir le classement

quote:
....je n'en peu plus d'attendre

quote:
suis curieux de voir les résultats finaux qd meme

quote:
Vivement Mercredi

jamais vu une telle attente sur TA meme avant TIC ou un autre super event

Old Post Mar-30-2004 07:49  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Old Post Mar-31-2004 09:33  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-FR battle mix Vol2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this killer techno track (Eric Prydz @ MondayBar Spring Cruise) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadoka - "Inhale" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:09.

Forum Rules: