___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
Jan-21-2005 14:26
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
jao den är alla tiders! hoppas också du gillar skivorna
inte köpt men hamnade i brevlådan en söt CD med Girl Nobody - Hello Its Me (Marc Mitchell Remix) detta är en sjukt bra låt.. dock inte lika bra som Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell Remix) .. men två KALASlåtar =) (= .. tröttnat på beautiful dock =(
Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm
Renaissance pres. Dave Seaman and Phil K - The Therapy Sessions 2CD
samt Renaissance The Mix Collection Mixed By Sasha and John Digweed 3CD.. riktigt billiga från cd-wow.se
Har ej inhandlat skivor på över 4mån så för att hindra mitt intresse för att svalna så köpte jag dessa godingar...
william orbit - barber's adagio of strings (ferry corsten rmx)
mesh - persuasion
mark norman - overkill
iio - rapture (avb rmx)
u2 - new year's eve (ferry corsten rmx)
midway - monkey forest
marco v - vision phase 1,2,3
rapid eye - circa forever
dj tiesto - flight 643
cygnus x - superstring (rank1 rmx)
energy 52 - café del mar (marco v rmx) promo
Last edited by klappa on Feb-04-2005 at 06:04
Feb-04-2005 05:56
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
Re: mina......
quote:
Originally posted by dj christian
Har ej inhandlat skivor på över 4mån så för att hindra mitt intresse för att svalna så köpte jag dessa godingar...
william orbit - barber's adagio of strings (ferry corsten rmx)
mesh - persuasion
mark norman - overkill
iio - rapture (avb rmx)
u2 - new year's eve (ferry corsten rmx)
midway - monkey forest
marco v - vision phase 1,2,3
rapid eye - circa forever
dj tiesto - flight 643
cygnus x - superstring (rank1 rmx)
energy 52 - café del mar (marco v rmx) promo
det var tamejfan en härlig samling! visste inte ens att Ferry Corsten remixen på U2 fanns på vinyl? hörde att den kom på en promo CD bara... men wow i så fall
själv köpte jag lite album samplers i Danmark igår, 30.- styck