idd ... en met ewa geluk toch een paar schoon vrouwkes aanwezig (buiten de beta-madamme e )
quote:Originally posted by DeSpErAtOs-X idd ... en met ewa geluk toch een paar schoon vrouwkes aanwezig (buiten de beta-madamme e ) zijn de beta madamme weer nie goe genoeg nee?
quote:Originally posted by Giesber zijn de beta madamme weer nie goe genoeg nee? De meeste zijn al bezet denk ik
quote:Originally posted by Pumaz De meeste zijn al bezet denk ik En de anderen probeert Jack ne move op te maken
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
quote:Originally posted by Xilver En de anderen probeert Jack ne move op te maken Ssst, anders hebben ze mij door
quote:Originally posted by Pumaz De meeste zijn al bezet denk ik that was my point
quote:Originally posted by DeSpErAtOs-X that was my point Wist ik wel, maar Giesber was blijkbaar ni mee
quote:Originally posted by Pumaz Wist ik wel, maar Giesber was blijkbaar ni mee of hij heeft nog niet door dat ze bezet zijn
quote:Originally posted by DeSpErAtOs-X of hij heeft nog niet door dat ze bezet zijn Nu dus wel
quote:Originally posted by Pumaz Nu dus wel i hope so ... _ _ _ _ nu ligt het niveau toch stukken lager dus nu zou iedereen toch moeten kunnen volgen
Stelleke geilaards, het gaat hem om de muziek, niet om de vrouwen
___________________ www.dj-vega.net
Bij mij gaat het altijd om de vrouwen
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA