hier nog niet! wel is al het voetbal voor dit weekend afgelast (verrassend!)
quote:Originally posted by eieregooie Ik heb zojuist een wandeling gemaakt door de sneeuw Delft 15cm Landsmeer 25cm Lucky bastard
quote:Originally posted by jp Delft 15cm Landsmeer 25cm Lucky bastard Ik was in Meijendel Tis wel weer goed glad hier iig nu met die nieuwe sneeuw over de bevroren derrie
Dat front schuift nu deze kant op Ik ga zondag van het viaduct af skieen, das pas een zwarte piste
lol Vanmiddag werd de hond ook onderuit gekegeld door een slee
http://www.ticketunlimited.nl/Gegev...9&Soort=Concert Das een hoop pegels
en dan heb je misschien nog valse kaarten ook!
quote:Originally posted by Tim81 en dan heb je misschien nog valse kaarten ook! Ze garanderen de echtheid
quote:Originally posted by Tim81 wel is al het voetbal voor dit weekend afgelast (verrassend!) Jammergenoeg weer Krijgen we weer zo'n lamme zondag.
quote:Originally posted by moogwai Jammergenoeg weer Krijgen we weer zo'n lamme zondag. F O R M U L E 1
quote:Originally posted by moogwai Jammergenoeg weer Krijgen we weer zo'n lamme zondag. Ik moet maandag een presentatie houden. Die mag je morgen wel voor mij maken hoor!