hoef verder niks meer toe te voegen, heeft eier al gedaan. Was gewoon weer de goeie oude Tiesto zoals we hem kennen van de Dutch Dimension set in de HMH.
Originally posted by dj Ridou
zou het ergens recorded zijn?
Ziet er fantastische tracklist uit!
Geen broadcasting dus ook geen recordings
Apr-30-2005 14:18
dj pdv
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ik kan niets anders zeggen dat dit een van mijn beste feesten uit me leven was. Alles klopte. Muziek,locatie, sfeer en al me vrienden waren er die het ook wel naar hun zin hadden volgens mij.
Maar goed ik heb natuurlijk niet zoveel ervaring als de meeste hier op TA.
Verder was het mooi om idd een paar mensen van TA te ontmoeten. Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).
Kortom super avond gehad
Apr-30-2005 14:25
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by dj pdv
Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).
ROFL
Apr-30-2005 14:39
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by dj pdv
Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).
Kortom super avond gehad
LOL, geweldig!
Remy D, held!
Apr-30-2005 16:40
Arno F
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter
Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien
Apr-30-2005 16:54
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
Dit was echt een top feestje! Beste set van Tijs in tijden!