Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by trancedanne
de som tvivlar på svensk film, kolla på "när mörkret faller"

Jag hyrde en film ikväll och stod och funderade på den filmen men kände "nee inte svensk film".
Det blev hooligans (som jag för övrigt tyckte mycket om) istället men kanske ska ta den svenska nästa gång.

Old Post Apr-28-2007 22:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Sâg just premiären av Spider-Man 3. Tyvärr dubbad pâ franska, inte tyvärr för att jag inte hängde med utan för att det inte är originalrösterna.

Lite för mycket Hollywood och B-känsla tyvärr - men bra sammanvävt i vilket fall! Inte en film jag gâr och ser Originalversionen pâ för samma pris iaf! En gâng pâ bio räcker.

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post May-03-2007 15:47  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Kollade på Crank igår.
Har ju hört ett och annat om den, snacka om skruvad rulle
Dock gillar jag den typen av smått surrealistiska filmer..fick ett par garv iaf!

Old Post May-03-2007 16:05  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancedanne
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Spider-man 3 ägde stenhårt

Old Post May-05-2007 02:16  Sweden
Click Here to See the Profile for trancedanne Click here to Send trancedanne a Private Message Add trancedanne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

jag vann en t-shirt på smygpremiären av spindelmannen. filmen var dock inte mycket att hurra för.

Old Post May-07-2007 18:43  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Firsta posten på länge =)

Ska se Spindelmannen i veckan. X för att den är bra.

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-08-2007 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Piraterna av karibien 3 var helt ok avslut på triologin.

Old Post May-23-2007 22:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by Snowave
Piraterna av karibien 3 var helt ok avslut på triologin.

Jag har bara hört att den var urusel men det håller du inte med om?

Old Post May-27-2007 08:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Tycker att Pirates 2 och 3 var gaaalet röriga. Men trots allt underhållande 1an var däremot en bra film!

Old Post May-27-2007 11:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by Jeremy H
Tycker att Pirates 2 och 3 var gaaalet röriga. Men trots allt underhållande 1an var däremot en bra film!

Jag har ju då inte sett 3an men jag hade lite svårt att förstå allt i 2an. Men jag såg den inte så sammanhängande (delade upp den i tre ggr) så kan ju varit därför jag inte ricktigt fattade allt eller så var det bara för att den vara rörig.

Old Post May-27-2007 13:38  Sweden
trancedanne
Supreme tranceaddict

På vilket sätt är 2an rörig? 3an var riktigt bra, ganska rörig ibland dock...

Old Post May-27-2007 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for trancedanne Click here to Send trancedanne a Private Message Add trancedanne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Pjox
Jag har bara hört att den var urusel men det håller du inte med om?

Nja! Jag kan inte hålled om urusel men kanske inte den bästa som sagt de var ok. Saken är som sagt att uppföljare har en viss förmåga att bli sämre en sina föregångare. Det är ett faktum. Vad mer kan man säga.

Old Post May-27-2007 20:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSaxophone sound! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos - Sunfire (Jay walker Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:04.

Forum Rules: