Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Originally posted by FUSyke
Vuurwerk I Love The 90's @ Tomorrowland

The Swedish House Mafia (1)

The Swedish House Mafia (2)

Old Post Jul-25-2010 10:57  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Swamper
Webmonstah

Registered: Jan 2000

"In a world of illusion you only see what you feel"

Old Post Jul-25-2010 11:48  Canada
Click Here to See the Profile for Swamper Click here to Send Swamper a Private Message Visit Swamper's homepage! Add Swamper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mecca82
I've seen "The Light"

Registered: Mar 2007

nice videos, mine will be up when i return... JOC was maddness. today J00F

Old Post Jul-25-2010 12:06  United States
Click Here to See the Profile for Mecca82 Click here to Send Mecca82 a Private Message Visit Mecca82's homepage! Add Mecca82 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

How the hell did you get a TA stage btw swamp, care to fill us in ?

Had a blast at Back to Basics & La Rocca stage today !

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Jul-26-2010 at 00:10

Old Post Jul-26-2010 00:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HalcyonAlien
tranceaddict in training

Registered: Jul 2010
Gisteren naar Armin geweest. Zaten enkele geweldige hoogtepunten tussen, waaronder deze plaat die ik op youtube heb teruggevonden:
Iemand een idee welke plaat dit is?

Last edited by HalcyonAlien on Jul-26-2010 at 11:35

Old Post Jul-26-2010 07:36  Belgium
Click Here to See the Profile for HalcyonAlien Click here to Send HalcyonAlien a Private Message Add HalcyonAlien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by FredNova
thanks

Purple Haze - Hymn 2.0

Verdorie wat een ZALIGE plaat!

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jul-26-2010 08:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

Verslag van twee dagen Tomorrowland:

Dag 1:

Vrij vroeg aangekomen aangezien er heel wat op het programma stond. Uiteindelijk nog wel even wat oponthoud aan de kassa’s om aan ons bandje te geraken maar al bij al nog snel binnen. Eerst het terrein wat verkend om iets voor 13u op de Café d’Anvers stage te belanden. Daar was het al behoorlijk druk en was Prinz bezig aan een lekkere opwarmingsset. Toen hij omstreeks 13u echter niet vervangen werd door Patrick Schmidt begon het mij al te dagen dat er iets niet klopte. Maar Prinz ging gewoon lekker door en kreeg de handjes al de lucht in met Beyer & Dahlbäck’s remix van Death By House. Om 13u30 kwam dan plots Cassy opduiken. En dat terwijl zij pas om 17u geprogrammeerd stond. Enige verklaring lijkt mij dat Ricardo ofwel één of andere roes lag uit te slapen ofwel een vliegtuig gemist had. Nuja, Cassy dan maar. Al had ik niet voorzien om haar set volledig bij te wonen. Desalniettemin draaide ze best een lekkere set . Housy beats afgewisseld met wat minimal gepruttel, en dat allemaal onder een stralend zonnetje. Aangezien Cassy volgens het ‘normale’ programma 2,5u zou draaien besloot ik tegen 15u maar eens naar Kozzmozz af te zakken, met het risico dat ik iets van Ricardo zou missen. Daar begon Len Faki aan zijn set. Een meevaller eigenlijk, wat die wou ik al langer eens aan het werk horen maar door het overaanbod stond die eigenlijk niet geprogrammeerd in mijn planning. Faki speelde een fijne set, maar draaide aan een hoog tempo en aangezien ik het daar nog wat te vroeg voor vond, en ik bovendien ook geen zin had om al te veel tijd in een tent door te brengen aangezien de zon nu, tegen de verwachtingen in, toch zo lekker scheen, het na een klein uurtje al voor bekeken gehouden. Opnieuw naar Café d’Anvers waar de stage nu werkelijk overrompeld was. Terwijl ik begon aan te schuiven voor een drankje hoorde ik de nieuwe plaat van Johnny D op Cecille door de boxen galmen en wist ik meteen dat het zo ver was: Ricardo stond achter de draaitafels. Geen idee of hij ook maar net begonnen was. Het belangrijkste was dat het feest kon beginnen! En feest was het! Ricardo was in z’n dagje en draaide de ene na de andere knaller: Disco 2 Disco, Brother’s Vibe, … en natuurlijk ook Butch – No Worries, een plaat die hij minutenlang, en doorheen twee andere tracks, telkens, als wijze van teaser, een tweetal seconden liet inkomen om ze dan weer volledig weg te draaien. De tijd vloog voorbij … Iets voor 18u besloot ik het echter voor bekeken te houden. Ricardo was dan wel één groot feest, maar hij draaide wel zowat alle platen die ik al op Fuse On The Beach van hem gehoord had. En bovendien wou ik ook graag Magda aan het werk horen. Eerst wat food ingeslagen en dan met volle moed de M_nus tent binen. Maar dat viel toch wel tegen. Geen idee wat er precies scheelde, daarvoor stond ik immers te veel naar achter … Waren het technische problemen? Of had Magda weer aan de snoepjes gezeten? Geen idee, maar het stelde echt niets voor. Op naar Kozzmozz dan maar waar er net een Carl Craig vs Radio Slave set begonnen was. Aangekomen op de tonen van Christian Smith’s Remix van At Les … dat kon dus al niet meer misgaan. Zeer fijne set van de 2 heren met wel overduidelijk heel wat invloed van Mr. Craig. Melodische detroit all over the place. Geniaal moment overigens op het einde van hun set toen beide heren besloten een hommage te brengen aan Jeff Mills en er even The Bells doorheen gooiden. Daarna was het de beurt aan Marcel Dettmann en Ben Klock, de twee nieuwe grootheden uit Berlijn. Met hun geroemde berghain techno zorgden beide heren voor iets anders dan hun voorgangers. Hun set was erg verschillend van hetgeen ik Dettmann op FOTB hoorde draaien, en het was ook niet te vergelijken met Klock’s nieuwe mixcompilatie. Nee, het was allemaal wat harder. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Tegen 21u opnieuw naar Café d’Anvers voor Karotte. Maar blijkbaar was Extrawelt nog bezig aan hun live set. En zo te horen had ik daar wel wat gemist. Extrawelt bleef immers nog even doorgaan … heerlijk melodisch. Jammer, misschien wel een gemiste kans maar ze staan in ieder geval met stip genoteerd voor een volgende keer. Karotte leek niet te kunnen wachten om aan zijn set te kunnen beginnen en vloog er meteen ook stevig in. Straight forward met enkele lekker pompende tracks, al ontbrak er voor mij toch wel een vocaaltje zo af en toe. Absolute hoogtepunten waren er met de nieuwe Chymera (op Cocoon) en The Man With The Red Face op het einde … En dan was het de beurt aan Joris Voorn. Deze bracht een schoolvoorbeeld van de new tech house school sound … Allemaal erg lekker en dansbaar maar toch ook weinig variatie en voor mij persoonlijk bracht hij toch net te weinig schwung voor een closing set. Maar laat ons ook zeker niet te kritisch wezen: zeker een erg geslaagde dag!

Dag 2:

Opnieuw op tijd uit de veren want ook op zondag stond er heel wat lekkers geprogrammeerd. Aanvangen deden we opnieuw op de Café d’Anvers stage waar Smos, zonder Baby Bee, stond op te warmen. Het waren wat meer bekende plaatjes én hitjes van het vorige Ibiza-seizoen maar dat mocht de pret zeker niet drukken. De beste man draaide immers volledig naar mijn hart. Zo mocht immers ook Sweep The Floor nog eens de revue passeren. Daarna was het de beurt aan Hermanez, die de laatste tijd hoge ogen gooit. Hermanez ging iets dieper graven en draaide wat meer underground maar kreeg toch ook regelmatig de handjes in de lucht. Daarna was het tijd om even tot bij Coincidence Records af te zakken waar Red D het beste van zichzelf stond te geven. Schitterende stage in ieder geval. De booth was opgesteld aan het einde van een brug/tunnel waardoor er slechts plaats was voor een vijftigtal mensen maar dat mocht de pret niet drukken. Indrukwekkende galm ook van de bassen maar voor de oortjes was dit niet zo best denk ik zo. Ondanks dat Red D echt ongelooflijk aan het knallen was met enkele house klassiekers besloot ik het toch maar snel voor bekeken te houden. Op naar La Rocca dan maar waar 16 Bit Lolita’s ondertussen aan hun set begonnen waren. Ik volg ze al een tijdje niet meer eigenlijk aangezien ik de échte progressive sound wat aan me laat voorbij gaan maar dit was best een fijne set hoor! Melodisch, opzwepend, top! Daarna nog even het begin van Sander Kleinenberg meegepikt aangezien wat ik vrienden stond op te wachten maar dat kon me toch weinig boeien. Op naar Kompakt dan waar Robag Whrume aan zijn set begonnen was. En die man kent er wat van hoor. Een wat onorthodoxe manier van draaien bij momenten (al had ook hij last van technische problemen denk ik) maar zijn platenkeuze was gewoonweg voortreffelijk! Dominik Eulberg nam over na anderhalf uur en ging gewoon ophetzelfde elan door. Prachtig! Tijd om een hapje te gaan eten en dan op naar Zabiela. En ook die wist me helemaal te overtuigen. Erg veel variatie, een d&b interlude, een Depeche Mode classic, … de set bevatte alles! De verwachtingen voor Cattanéo waren dan ook hoog … iets té hoog blijkbaar want Hernan wist me spijtig genoeg helemaal niet te boeien. Een domper toch wel. Ondertussen was het echter al 22u en mocht Sasha eraan beginnen. En die begon, mede doordat Hernan eigenlijk nooit in het ritme kwam, weer rustig op te bouwen. Misschien dat het allemaal nog beter werd maar omstreeks 23u besloot ik het voor bekeken te houden en, ongepland, naar Gui Boratto te trekken. En dat was blijkbaar een geweldige keuze. De Kompakt-stage was véééééél te klein maar Boratto trok zich daar niets van en zette de boel in vuur en vlam. En dat allemaal tegen een erg laag tempo eigenlijk. Geweldig om af te sluiten. Die had voor mij nog wel een uur of twee mogen doorgaan. Ook dag twee was dus uitermate geslaagd! Gezien al het goeds dat ik op de Kompakt-stage gehoord heb is het misschien alleen wat jammer dat ik er niet wat meer tijd heb doorgebracht … maar kom, een uitermate geslaagde editie van Tomorrowland voor mij!

Old Post Jul-26-2010 08:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Wat een feestje. Van 5 edities dat ik naartoe ben geweest was dit toch misschien wel de beste. Enorme variatie van muziekaanbod. Organisatie verliep overal ook zeer zeer vlot (tickets, wc's, parking, ingang, etc.) Het eten is er gelijk ook op vooruit gegaan.
De prijzen daarintegen niet :/ 6 bons (bijna 9 eur!) voor een whiskey-cola'ken met ochottekes een paar drupkes whiskey derin. Naja, hierop had ik wel rap iets gevonden... Gewoon een drankstand vinden waar het niet al te druk was en daar bij een leuk meisje of brave knul vragen of ge gewoon een glazeke whiskey puur kon krijgen, of gelijk welke andere drank. Dat was natuurlijk altijd mogelijk, en dan specifiek voor 1 van hun flessen vragen en dat ze toch een mooi gevuld glazeke geven. Zo, 4 bons en ge hebt 4-5x de hoeveelheid alcohol :-) Dan op een ander standjen een cola'ken vragen en voila :-)

Anyways back to the party. Ik vond de area's ook redelijk goed geplaatst allemaal. Mijn 2 favoriete area's waren dan ook beide dagen vlak naast mekaar. I Love the 90's en TA op dag 1, La Rocca en ASOT op dag 2. Q-Dance was wat meer afgezonderd met de speakers die in de omgekeerde richting knalden als vorige jaren wat wel geen slecht idee was

Nog redelijk veel bekend volk tegengekomen ook; Fred Nova, Christina, Backer & Matthias, Kristof, etc. Oja en de big TA boss Swamper ook. Grappigste van al was Push2005 tegenkomen in het lokale pita-restaurant in Sint Niklaas (!) om 2u s'morgens...en dat dan ook nog op hetzelfde tijdstip, hehe.

Qua DJ's waren Zabiela, Push, Joof/00db mijn toppers. Zalige classics set van M.I.K.E. En vond het super tof dat hij de "I love 90's" area omdoopte tot de "I Love Trance" area, terwijl hij dan even recht naar de trance guys keek, hehe. En "dit is Belgisch" horen van hem was ook wel leuk, hehe.
Onze zondag begonnen bij de B2B waar Joof een zalige set neerzette, veel power, en grappige dansende peeps (waaronder mezelf included, hehe). Daarna zijn we daar in de buurt nog efkes gebleven voor dat we naar Oakenfold gingen. Waarschijnlijk de enigste big-name dj dat ik nog nooit live had gezien en was wel eens benieuwd. Heb zijn eerste 15mins niet gehoord maar daarna was't in ieder geval SUPER! Verassend veel goeie trance platen en ook een mengeling van wat commercielere dinges die hij een eigen touch gaf. Nadien de meeste van de avond rondgehangen in La Rocca - Zabiela mss wel the man of the event voor mij. Was er ook een leuk sfeertje van binnen, al was het misschien ietwat duister bij momenten
Ook nog wat meegepikt van Markus Schulz en die draaide in mijn mening 10x beter dan op Trance Energy.

Afgesloten bij B2B waar we nog het laatste uur van Skazi meegenomen - veel sfeer toen. Ging eerst afsluiten met Sasha maar ik vond dat die redelijk magerkes begon aan zijn set. Hernan Cattaneo was niet slecht maar had toch meer van hem verwacht.

Dus al bij al een zeer zeer geslaagde editie. Op naar TL 2011

Old Post Jul-26-2010 10:07 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Ik vond het organisatorisch de beste editie tot nu toe: Ondanks de drukste editie nergens moeten wachten, en overal direct kunnen bestellen. Het was tot in de details een perfect afgewerkt festival.

Muzikaal eigenlijk niet veel gezien op zaterdag, vooral wat rondgelopen en bij de I Love The 90's gestaan wegens de mensen waarmee ik er was (even verduidelijken: "oh, morgen staat Sasha er" waarop ik " Dat is niet diegene van Encore Une Fois hé" en dan kende ze hem niet meer rofl).
Wout speelde een degelijke set, Ward kan nog steeds voor geen meter mixen. Regi heeft niet gevraagd achter de handen, maar speelde dan wel weer veel recente nummers zoals die sylver versie van dat Faithless hitje) Scooter, vond het wel grappig .

Zondag: Menno De Jong was een zeer leuke opwarmer, Rank 1 heerlijk, Sander K speelde op een gegeven moment een derde van de tent buiten, kan ook aan het groot gevecht liggen dat er toen bezig was. Tussendoor bij Kne'Deep nog wat genoten van de hard techno. gareth Emery uitsekende set.
Oakie had weer eens een zeer slechte dag. Markus Schulz beetje standaard en Armin overgeslagen om bonnetjes op te doen.

irritatie van het weekend: het omhoog smijten van de drankkartonnetjes,; en de wildplassers ondaks gratis wc's zonder wachtrij.
Valt dus goed mee, als dat al is. Blijft IMO het festival dat objectief gezien misschien wel het beste totaalpakket heeft in Europa.

Ik kijk aluit naar volgend jaar.

Old Post Jul-26-2010 10:17  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by MikeVee

irritatie van het weekend: het omhoog smijten van de drankkartonnetjes,

guilty! (sorry real) ik heb een leuk filmke gezien van op Q-dance dat de MC er juist om vraagt!
iemand die mega fight zien gebeuren?

Old Post Jul-26-2010 10:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Kaidreas
guilty! (sorry real) ik heb een leuk filmke gezien van op Q-dance dat de MC er juist om vraagt!
iemand die mega fight zien gebeuren?

Haha waarde gij da?

Bam!

Edit: Menno is Who.Is - We.Were gedraaid. Ik kon weer eens niet op de titel komen.

Edit2: Acid Phase!

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Last edited by Real on Jul-26-2010 at 11:30

Old Post Jul-26-2010 11:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

twas weer een geslaagde editie. Voor ik hier een review post alvast al een ding: wat een koning set van James Zabiela

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-26-2010 11:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Tim Skinner (In Guatemala) track7 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Sequenza - I'm Gone [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:21.

Forum Rules: