Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Jeremy H
Haha, klassisk tråd!
Går ju alltid att trycka ut nåt så simpelt som nyckelband eller så oxå..
Bra idé! Tycker nästan det är roligare med nyckeband eller något, fast det är iof kul med en t-shirt så man kan få något bättre tryck men styr upp nyckelband också!
Oj, att den här tråden finns kvar
Med tanke på att steve drog igång det hela den 12 jan 2003 så kan vi väl ge honom en chans att avsluta projektet också
Ne..men det är nog bara att inse att ska det bli något av detta öht så behöver någon som har tiden/intresset kliva fram och ta tag i taktpinnen
Dec-05-2005 20:32
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Jag tittade igenom tråden och hittade en del riktigt bra förslag som skulle kunna hålla även idag.
Ett exemple är den här, Den ser väldigt bra ut måste jag säga, det är väl bara det att loggan är orange, annars ser det riktigt bra ut faktiskt.
Den här är inte heller ful, tycker faktiskt den skulle kunna funka.
Jag tycker själv att vi skriver våra nickname's någonstans på tröjan och väljer förslag ett
Dec-05-2005 20:36
zoric
Förresten, Kom och tänka på att det inte heller skulle vara fel och ha en flagg med vårt avlånga land, Heh
Dec-06-2005 02:52
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
jag vet att www.mera.se trycker det man vill ha tryckt
Priser finns Här
Vi har beställt en massa tröjor till kåren därifrån och trycket är helt okej.
Det viktigaste vore kanske att dels resumera vilket tryck som faktiskt vann omröstningen och sen när det är fastställt ta reda på hur många som vill ha en tröja.
Sen rent administrativt så kan jag säga att förskottsbetalning är det enda sättet att göra en sån här grej på, talar av egen erfarenhet från andra liknande projekt. Tar man inte förhandsbetalning så slutar det fanimej alltid med att den som får uppgiften att beställa sitter med 10 plagg extra samt förlorade pengar för dessa.
De va lite förslag på hur man kan gå tillväga, vi behöver egentligen bara veta mer om vilket tryck som va mest önskvärt
[edit]
Kan ju tillägga att mera har rätt bra plagg också, Fruit of the loom osv.
Dom har både långärmade & kortärmade t-shirts, linnen och även hoodtröjor osv. om intresse finns
batteries not included.
- dave
Dec-06-2005 03:21
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
haha - oj, gamla goda tider...men då vill jag att det ska stå progaddict på min isf
Heh, du är verkligen sugen på dina nyckeband
Dec-06-2005 14:57
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by zoric
Jag har inget emot en ny tävling, det skulle bara vara bra men ta lite längre tid, inte mig emot
d har redan tagit lång tid nog,,, så varför inte ; )
nyckelband skulle vara nice, men vet du något ställe som trycker nyckelband ?
Dec-06-2005 15:39
zoric
quote:
Originally posted by fede
d har redan tagit lång tid nog,,, så varför inte ; )
nyckelband skulle vara nice, men vet du något ställe som trycker nyckelband ?
Letar just nu, men jag hittar ingen som trycker just nyckelband Tröjor har vi redan och jag tyckte att attitude.se verkade bra, så bra förslag