I will be there with my Girlfriend! Hope to see you there!
Apr-02-2003 19:22
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland
zou wel super master zijn jah als ze het uitzenden kun je net als de sets van dutch dimension 10000000 times nagenieten
Apr-02-2003 19:26
MD-LongPlay
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: The Angel's Eye
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ga je thuis naast de radio zitten als je het live kan meemaken. Ikke niet begrijpen. Keuze lijkt me makkelijk, gewoon komen, veel gezelliger
uiteraard, maar ik wil het ook voor het 'later' bewaren!
___________________
The Arminization Of A Nation Vs Schulzism
Global DJ Broadcast: A State Of Trance
Apr-02-2003 19:28
MD-LongPlay
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: The Angel's Eye
quote:
Originally posted by Original
Beetje late reactie maar het zou idd wel heel ergvet zijn als hij deze draaid.. dan kom ik denk ik echt los van de grond.
Als ie daarna ook nog Straydog - mirror draaid stijg ik helemaal op.
en MD-LongPlay anders neem je toch je MD-Longplay mee naarbinnen.. neem je de hele avond op.
Als het wordt uitgezonden neem ik 't inderdaad op MD op, in LongPlay... via 538 dan hopelijk, want ons kabelnet is 1 van de zeer weinige waar ID&T-radio niet op zit, en ze zijn ook niet via schotel te ontvangen...
Het zou ook wel leuk zijn als het simultaan via TMF of MTV werd uitgezonden als er maar geen f****** nieuws of reclame tussenzit...
___________________
The Arminization Of A Nation Vs Schulzism
Global DJ Broadcast: A State Of Trance
Er komen een aantal duitsers.
Exos , kan je die ff toevoegen?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-02-2003 22:15
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by MD-LongPlay uiteraard, maar ik wil het ook voor het 'later' bewaren!
Uiteraard as in; voor de radio zitten of as in ik ga het live meemaken?
___________________
Apr-03-2003 08:11
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Tiësto in Concert bijna uitverkocht
Ruim een maand voor aanvang zijn bijna alle 25.000 tickets voor Tiësto in Concert verkocht. Alle VIP tickets zijn reeds uitverkocht en van de gewone tickets zijn er nog een kleine 800 beschikbaar. Tiësto in Concert is het eerste DJ concert ter wereld en wordt op zaterdag 10 mei 2003 gehouden in het Gelredome in Arnhem. Het is tevens de eerste keer dat het Gelredome een ontheffing heeft voor een nachtelijk evenement.
Originally posted by Flipper01 Tiësto in Concert bijna uitverkocht
Ruim een maand voor aanvang zijn bijna alle 25.000 tickets voor Tiësto in Concert verkocht. Alle VIP tickets zijn reeds uitverkocht en van de gewone tickets zijn er nog een kleine 800 beschikbaar. Tiësto in Concert is het eerste DJ concert ter wereld en wordt op zaterdag 10 mei 2003 gehouden in het Gelredome in Arnhem. Het is tevens de eerste keer dat het Gelredome een ontheffing heeft voor een nachtelijk evenement.
Ik dacht dat ik een tijdje terug ergens iets had gelezen dat ID$T geen mededelingen meer zou doen over de tussenstand van de kaartverkoop van hun evenementen om de zwarthandel tegen te gaan....
Apr-03-2003 18:02
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
*meldt*
en kheb er nu al tering veel zin in
___________________
Apr-05-2003 14:16
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
*zucht* ze hebben me er weer ingeluist
snel een kaartje halen dan maar
Apr-06-2003 10:43
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by jploveparade
*zucht* ze hebben me er weer ingeluist
snel een kaartje halen dan maar
Tiesto's grootste fan komt ook
Hoe hebben ze je zo ver gekregen ? Zeker door te dreigen dat ze Paul van Dyk wat zouden aan doen de 29e