Registered: Dec 2003
Super set! Niet te veel eigen producties en de van die zware beuk platen maar echt relaxt.
sfeer was ook erg goed. Geweldige avond gehad
Apr-30-2005 18:01
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Arno F
Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter
Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien
Die linten waren echt niet bedoeld om iedereen de hele nacht van het podium te halen, die waren bedoeld dat mensen tijdens de opening wat naar achter bleven voor het vuurwerk, daarna ging de security daar ook weg en knalde iedereen erdoorheen
En Mark Norman die Universal Nation (Montana Edit) als toegift draait om 0700
Wie was nou trouwens die TA met wie ik helemaal los ging op mindcircus?
Apr-30-2005 19:29
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Apr-30-2005 19:38
subtrance
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
wat een avondje was het weer zeg. eigenlijk echt precies wat ik gehoopt had: weinig hitjes, goed publiek, mooie sfeer/decoratie, zoals altijd in hmh top geluid en tiesto leek er ook weer echt zin in te hebben!
alleen 1 ding miste ik: Dj Hooligan - Hear You Now...hij stond 7e op de lijst maar toch vond tiesto het niet nodig om hem te draaien. das opzich wel jammer maar omdat het zo'n rustig nummer is mischien ook wel begrijpelijk.
na gisteren te zijn doorgetrokken en vandaag nonstop aan het bier te hebben gezeten ga ik nu maar eens slapen met isos4 uiteraard op de achtergrond!
Apr-30-2005 20:05
Asperge
House DJ
Nog wat pics voor de liefhebber:
Drop the beats DJ
Ff een plaatje inmixen, terwijl het verder veelal cdrtjes waren
Spot the dj
Nice lasers, ook hier werd weer gebruik gemaakt van de laser op de discobal richt techniek
Tijdens Open Your Eyes, prachtig kippevel moment gewoon. Werd helemaal gek!
Was weer een zeer vet avondje!
Had niet verwacht dat ie zulke oude plaatjes zou draaien.. heb echt heeeeeel lang met kippevel rondgelopen
But i can run with you. .."
Apr-30-2005 21:16
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
Wat pics!
But i can run with you. .."
Last edited by Mindphaser on Apr-30-2005 at 21:29
Apr-30-2005 21:23
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Damn, ik heb nu die laatste als achtergrond
Apr-30-2005 22:32
franzelare
Flock you!!
ik ga morgen ff mijn foto's uitzoeken
heb er geloof ik 700 bij elkaar!
veel laser, overzicht en geprobeert foto's van de boot van het balkon af te maken
ze staan denk ik morgen avond op flock
Apr-30-2005 22:52
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by subtrance
alleen 1 ding miste ik: Dj Hooligan - Hear You Now...hij stond 7e op de lijst maar toch vond tiesto het niet nodig om hem te draaien. das opzich wel jammer maar omdat het zo'n rustig nummer is mischien ook wel begrijpelijk.
Was zeker een superfeestje ja, al die mooie, oude tranceplaten, super om die allemaal voorbij te horen komen. Maar heb dus ook Dj hooligan gemist, zat ik heel de avond op te wachten. Had mijn hoop nog op de toegift gezet, maar tevergeefs. Andere plaat die ik miste was Salt Tank - Eugina. Dat waren de twee platen die ik perse voorbij wilde komen. Maar ondanks dat dat niet is gebeurd, hebben we ons uitstekend vermaakt.
May-01-2005 08:24
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Had vrij weinig van het feestje verwacht aangezien ik Tiesto niet echt hoog meer heb zitten, maar het viel super mee. Wat een topfeest! Goeie set, goeie sfeer en alle juiste mensen om me heen Erg lekker de oude tunes gemixed met de nieuwe (eveneens relaxde) trance. Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen