|
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit is nou juist waar ik van af gestapt ben, jammer dat jij nog steeds op deze manier communiceerd. Dat techno-stoer gedoe dat bespreek je maar met kutvolkots omdat je blijkbaar nog steeds op dat niveau zit. Beetje jammer dat je je zo verlaagd. Je komt over als een kinderachtige kleuter Bram. Je kan niet tegen een weerwoord en je kan bijna niets hebben. Doe er wat aan. Valt me ook tegen dat je niet op een normale manier hebt uitgelegt waarom je dit een diep setje vind. Als je dat wel had gedaan had je een normale discussie gehad. Maargoed, jij wilt zo communiceren, prima, succes ermee, mij krijg je er niet de kast mee op . |
Whahaha, moet je horen wie het zegt, Mr. 'Progressive is voor mietjes' Maar verder Tim, ia alles wat je zegt waar, en heb je helemaal gelijk, oke?
OnTopic:
Daar ben ik ook naar op zoek, van die progressive zoals de Earth cd van Per van een hele tijd terug. Niet dat ik die electro/techhouse progressive niet trek (ala Howells), maar toch zijn die oude dingen gaver. Diepe bassen, niet het meer trancy gedeelte.
2Magikal_Mike: Nee sorry, heb zo geen tracklist voor je... was er ook al naar op zoek. En verder is Satoshi Tommiie volgensmij 1 van de weinigen die nog wat 'oudere progressive' draait, maar oke, wat hij draait kan je sowieso lastig kenmerken.