|
Nou, hier is mijn beoordeling/feedback/whatever...
Allereerst vind ik ze allemaal erg goed gemixed, ik kan niet 1,2,3 echte fouten ontdekken, dus op dit punt vind ik alle mixen even goed eigenlijk! Allemaal vallen ze ook wel binnen mijn smaak, dus ik heb ze met plezier beluisterd Iedere mix heeft z'n hitjes (oke, misschien mix 4 wat minder), maar dat zijn dan ook erg vette platen! Plaatjes die Tiesto en Armin draaien zijn ook vertegenwoordigd, dus hoezo progressive
Mix 1 gaat wat meer de "house" kant op vergeleken met de rest, waar ik wat minder van hou. Maar ook de track volgorde/opbouw kan wat beter vind ik. Daarom vind ik dit dan ook de minst goede mix.
Mix 4 begint echt super, maar weet mij op een gegeven moment minder te boeien dan mixen 16 en 17 (ik snak meer naar het einde dus ). Wel een erg relaxte mix die gewoon goed gemixed is, maar die andere 2 vind ik gewoon interessanter.
Bij Mix 17 heb ik het idee dat er erg goed over de platenkeuze is nagedacht. De mix bouwt lekker op en op de juiste momenten worden de juiste platen erin gegooid. Klasse gedaan! Hierdoor blijft de mix interessant.
Mix 16 vind ik qua tracks absoluut de beste. 100% mijn smaak
(ja, mijn 2 favoriete platen van dit moment zitten erin ) Verder is deze goed opgebouwd en lekker gevarieerd (wat ik ook belangrijk vind). Deze dj heeft ook niet gekozen voor een "safe" mix met alleen maar platen die perfect in elkaar te mixen zijn, maar ook de overgangen met "kutmixplaten" zijn gewoon goed Dus kort gezegd, dit is gewoon de mix die mij het meeste aanspreekt!
Verder denk ik dat de mixen door de volgende dj's zijn gemixed 
Mix 17 = ElSandro (Door de Xpander promo en er zit een Armada plaatje in, haha 
Mix 16 = DJ David (Max Graham fan!, lijkt me ook een echte DJ David mix)
Mix 4 = Wilco (Door de tracklistings die hij altijd post. Fan van Dousk volgens mij!)
Mix 1 = Lynxx (De mix die nog overblijft, dus deze moet dan van Lynxx zijn?. Fan van Sasha )
| quote: | Originally posted by tango
Ik denk dat iedereen wel weet welke plaat dat is |
jaja, Jacques Lu Cont is on fire Snuggle!
|