Er zijn ook veel studenten die werken in de horeca op zaterdag/zondag hé
Aug-17-2005 12:45
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
zeg zou het eigenlijk niet beter zijn om nen thread te maken waar alle foto's instaan van iedereen met hun nickname er bij. Handig voor als ge elkaar dan tegenkomt in het echt, of bestaat er zo al iets?
Aug-17-2005 12:46
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by mrcanon
zeg zou het eigenlijk niet beter zijn om nen thread te maken waar alle foto's instaan van iedereen met hun nickname er bij. Handig voor als ge elkaar dan tegenkomt in het echt, of bestaat er zo al iets?
er bestond inderdaad zoiets, maar tzou geen slecht idee zijn om dat nog eens opnieuw te doen. Ondertussen zijn er velen weg en bijgekomen. Hebben er sommige nen baard gekregen ed.
Behoorlijk wat nieuw volk lijkt me
TomorrowLand en de daar-rondlopende BeTA T-shirts hun werk gedaan? Of de Tracklisting en pics-threads? Safe. Welkom alleszins!!
Aug-17-2005 13:30
mrcanon
Longing for summer ...
Voila Cresto, BETA smoelenthread nieuw leven ingeblazen
Aug-17-2005 13:56
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by djcresto
nen baard gekregen ed.
of snor !
Aug-17-2005 23:00
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Nog een late welkom aan de nieuwe leden!
Have fun !
Aug-18-2005 06:31
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Door de week? Bijlange niet iedereen is student he...
maar ik denk wel dat wel heel wa meer winst kunnen maken door de week in leuven dan in het weekend in leuven
ik zie het al voor mij: Beta-party in lido
we moeten wel een aantrekkelijke prijs vragen voor het bier, anders komt er geen man; das al bijna belangrijker voor een leuvense student dan de muziek
Aug-18-2005 18:34
ElleBelleKe
tranceaddict in training
Wat is het nut van een trance fuifje als je het meer doet voor de winst dan voor de sfeer/mensen/muziek?
Aug-18-2005 21:03
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Ik zou mezelf beter opnieuw voorstellen aangezien ik zolang offline ben geweest
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'