 |
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
Oct-27-2006 18:07
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog maar tot in de helft, want toen moest ik door naar de les. Maar ik heb hem op cd gezet, dus wss luister ik morgen verder |
Ondertussen heb ik hem volledig beluisterd, en ik zal hem dan ook beoordelen zoals ik de andere mixes beoordeeld heb 
Technisch was de mix goed, maar zeker niet outstanding. Ik kan Bert volgen als hij zegt dat sommige overgangen crap waren: sommige klonken gewoon een beetje rommelig. Niet noodzakelijk door slecht beatmatchen, maar eerder door de sound van de platen denk ik. Soms mix je inderdaad wat ruw, en je harmonics zijn 1 of 2 keer ook niet helemaal correct. Er zitten langs de andere kant ook een paar sterke overgangen tussen, dus ik zou je toch 21/25 geven, wat evenveel is als de hoogste score die ik in mijn poule aan een mix heb toegekend. 
De trackkeuze vond ik sterk, vooral in het 2de deel van de mix. De eerste 4 tracks waren op zich ook goed, maar ze pasten niet helemaal bij elkaar vond ik: eerst een minimal plaat, dan een Moshic stle progressive plaat, dan een typische 16 Bit Lolita's plaat en daarna een bijna deep house plaat, meteen gevolgd door wat meer progressive trance. Ik persoonlijk had die 2de plaat niet op die plaats in de mix gezet, eerder wat later. Nu vond ik ze daar een beetje ongelukkig staan en brak ze een beetje de flow van de opbouw. Op zich was de opbouw voor de rest goed, met iets steviger en melodischer werk in het 2de deel van de mix. In dat 2de deel zaten ook enkele fameuze klappers, dus ik snap niet goed dat Magistrate alle tracks saai vond. Een track zoals die Guillame Nyckees kan toch elke normale trancefan bekoren, en zou toch perfect passen in het eerste uur van een gewone Tiesto of Armin set? En sure, de eerste plaatjes waren misschien iets minder toegankelijk voor een doorsnee trancefan, maar het is absoluut geen saaie graftombeprog. Zo'n dingen zouden zelfs passen op een ISOS, dus ik snap de lage score voor trackkeuze toch ook niet...
Ik denk dat ik je in totaal een 40 of 41/50 zou geven, waarmee je voor mij in mijn poule nipt op de 1ste plaats zou geëingd zijn. Of je een finaleplaats zou halen weet ik nog niet, maar de oncurrentie moest al heel sterk zijn om je met deze mix uit de 2de ronde te houden. Je hebt wel een redelijk diepe set gebracht, dus ik kan ergens (héél ver weg) wel de comments van Magistrate begrijpen. Maar hoe dan ook was jou set absoluut meer waard dan de 33/50 die je van hem hebt gekregen, dat staat als een paal boven water.
___________________
www.dj-vega.net
|
|
Oct-28-2006 17:38
|
|
|
 |
 |
The Freezzz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Maarssen, The Netherlands
|
|
|
Luc, Hoe staat t met de FTP?
Dr zijn inmiddels 12 juryleden, dus dat moet wel voldoende zijn voor de tweede ronde...
Jury (12):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config
Dj Sid
Domineesje
Diddi
Transfusion
BZRK
___________________
-
|
|
Oct-29-2006 16:31
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:31.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|