 |
|
|
|
 |
lemon squash
tranceaddict

Registered: May 2004
Location: Hoeselt & Antwerp
|
|
|
Enkel zondag daar geweest, wat heen en weer gependeld tussen de La Rocca en de Trance Area in het begin.
Had de set van Gareth Emery al vooraf met rood aangestipt. Het was de eerste keer dat ik hem live aan het werk zag. Energieke set en mooie interactie met het publiek ook. Tijdens de set nog staan verbroederen met een 15-koppige spaanse delegatie die ook ieder jaar naar Trance Energy afzakt. Later kwamen daar nog enkele zweden en nieuw-zeelanders mee feesten, erg leuk. Het verbaast me steeds dat daar tijdens zo'n sets ineens een soort samenhorigheidsgevoel ontstaat, iets wat ik op de andere area's toch nooit ervaar...
Schulz was precies blij dat hij ervan af was, want 2 seconden na zijn laatste plaat was hij al verdwenen. Voor mij te hard gebeuk, maar toch spijtig van dat regenbuitje tussendoor.
Armin was voor mij eenheidsworst en teveel plat volk, dus dan maar afgesloten op de Main met, godbetert, Chuckie.
Al bij al, voor mij de minste editie totnogtoe.
___________________
Find the energy, begin to move
|
|
Jul-26-2010 12:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:35.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|