Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

na mijn review van de eerste dag, zaterdagnacht, nu eentje van de tweede:

Zondagochtend iets voor half 9 opgestaan en uiteindelijk na 9u vertrokken richting Antwerpen. Voor 11u waren we al terug aan de hekken om de opening af te wachten. Eenmaal het zover was zijn we dan naar de ASOT area gegaan waar we als eerste aankwamen. Ze waren op dat moment zelfs nog bezig met het geluid te checken en alles op punt te zetten . Iets daarna begon Alex MORPH dan toch aan zijn set. Leuke trance, niet teveel vocals. Tussendoor wel iets gaan eten en een ritje gemaakt in "The Weel Of Tunes" . Rond 12u45 ben ik dan vertrokken naar de B2B.

Daar aangekomen heb ik nog de laatste plaat van Tension kunnen meepikken: "Liquid Soul - Devotion (Protoculture Remix)" waarna het de beurt was aan Vibraspehere (Live). En die zorgde, zoals verwacht, voor het eerste muzikale hoogtepunt van de dag. ENORM zalige progressive set !!!!! Er werd veel eigen werk, zowel oud als nieuw, gespeeld. Ik zou eens doorheen hun werk moeten gaan voor ID's want ter plaatse lukte het niet zo goed . @ Config / Push2005: die plaat die ge goed vond is "Jaïa - Out Of Orbit (Vibrasphere Remix)" .
Na Vibrasphere dan 00.db (Live); een samenwerking tussen John 00 Fleming en The Digital Blonde. Leuke set met goeie trance. Aangezien komende maand hun nieuwe album uitkomt verwachtte ik op voorhand vooral nieuw en onbekend werk. Dat was uiteindelijk ook het geval. Oudere platen die ze gedraaid hebben waren "00.db - Lantra" (die plaat met de vocal uit 300) en "00.db - Oxygene (Original Mix)", hun herwerking van de klassieker van JMJ. Ook speelden ze hun recente remix van Faithless: "Sun To Me (00.db Remix)", voor mij één van de hoogtepunten van hun set.
Na 1u 00.db ging John dan op zijn eentje verder met een gewone set. Hij begon met "Monty Python - Life of Brian (Wodger's Unreleased Remix)" waarna hij 3 tracks van E-Clip speelde (mijn request om 'iets' van E-Clip te spelen is dus ruimschoots voldaan ). Daarna heeft hij verder ook nog "Sub6 - Down 'n' Out" en "Quantize - Dimethyltryptamine (X-Noize Remix)" gespeeld. Verder nog wel andere bekende platen waar de namen mij op het moment zelf van ontgaan zijn. Zeker een geslaagde set maar niet de beste die ik al van hem heb gehoord.

Na de set van JOOF ben ik dan vlug naar de ASOT area gegaan voor de laatste 45 minuten van Gareth Emery. Na zijn goeie set op Trance Energy wou ik hem nogmaals aan het werk zien; goeie set, maar gezien de hoge kwaliteit van de andere sets op zondag was hij vandaag niet de beste dj voor mij .

Aangezien het toen Oakenfold was ben ik eens de La Rocca tent binnen gegaan voor Nick Warren. Daar heb ik het eerste half uur gevolgd alvorens iets te gaan eten en wat te relaxen (want dat begon nodig te worden). Op die manier toch nog een deel van Oakenfold meegepikt; vooral veel geklooi met het geluid had ik de indruk. Van de 40 minuten die ik gehoord heb is mij nauwelijks iets bijgebleven. Na het eten dan nog de laatste 20 minuten van Nick Warren meegepikt. Leuke set zover ik het kon inschatten; maar volgens Config had ik wel het beste deel wel gemist. Na Nick Warren was het dan de beurt aan James Zabiela ... en die heeft een geniale set gespeeld ... één van de hoogtepunten op TL dit jaar. Echt fantastisch !!!!!!!

Daarna heb ik nog het laatste uur van Markus Schulz meegepikt. Leuke en degelijke set van Markus, waarna het aan Armin was. Die heeft een goei set gedraaid vond ik persoonlijk; niet al teveel vocals, niet te soft ... en dan valt hij mij altijd beter mee dan wanneer hij dat wel doet. Hij speelde een aantal eigen bekende tracks (oa Tuvan, Full Focus) maar volgens mij ook een aantal nieuwe (toch minstens één). Veel sfeer bij momenten en tegen het einde van de set stond de ASOT area goed gevuld. Zelf gingen we door tijdens zijn encore.

Pro's
- over het algemeen een goede organisatie: parking, gratis en ruim voldoende wc's (leuk dat er ook weer waterkraantjes waren!!!). Voldoende eet en drankstanden waardoor ook alles vrij vlot ging.
- Muzikale hoogtpunten waren James Zabiela, Vibrasphere Live, 00.db / JOOF en M.I.K.E.
- De overige sets waren over het algemeen goed tot zeer goed met weinig echte minpunten

Con's
- grootste muzikale tegenvaller voor mij was waarschijnlijk Joris Voorn. Niet dat het echt slecht was, maar hij kon mij het minste van al bekoren. Op de derde editie vond ik hem in ieder geval stukken beter, toen draaide hij nog in de Kozzmozz area. Daardoor had ik dus ook enigzins spijt dat ik Leon Bolier en Jon O Bir heb gemist. Ik denk dat Café d'Anvers niet echt iets voor mij is
- nog één minpuntje: het einde van James Zabiela zn set --> zooo geweldig bezig en dan werd er zo plots een einde aan gemaakt. Zover ik het kon begrijpen was zn tijd op en haalde ze er dan maar de stekker uit. Dan waren ze op andere areas toch iets minder strikt in de toepassing van het tijdsschema
- kleine organisatorische opmerking: de inkom kon nog net iets beter. De kassa's voor tickets in te wisselen staan vrij kort op de eigenlijke ingang. Vooral op zaterdag was't dus wel serieus drummen

Last edited by FCB_Fanatic on Jul-26-2010 at 12:01

Old Post Jul-26-2010 11:49  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik denk dat ik elke dag op bijna elke stage geweest ben, wou zoveel mogelijk genres meepikken. Maar Scooter blijft me toch het meeste bij

Old Post Jul-26-2010 12:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

- nog één minpuntje: het einde van James Zabiela zn set --> zooo geweldig bezig en dan werd er zo plots een einde aan gemaakt. Zover ik het kon begrijpen was zn tijd op en haalde ze er dan maar de stekker uit. Dan waren ze op andere areas toch iets minder strikt in de toepassing van het tijdsschema

Gui Boratto werd anders zelfs al om 23u50 aangemaand om te stoppen, niet in het minst tot zijn eigen verbazing. Serieuze anti-climax daar.

Old Post Jul-26-2010 12:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Dat is een 'probleem' dat er altijd al geweest is op TL. Misschien kunnen ze het oplossen door de richttijd van het eind de sets op 23:45 te plaatsen? Dan kan er gerust nog een encore bij. Door al dat geklooi heeft JZ er nu geen gedraaid, al vond ik die laatste toch ook behoorlijk 'encore-achtig' klinken. Wat een heerlijke plaat was dat man hopelijk snel een ID van dat nr.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-26-2010 12:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lemon squash
tranceaddict

Registered: May 2004

Enkel zondag daar geweest, wat heen en weer gependeld tussen de La Rocca en de Trance Area in het begin.

Had de set van Gareth Emery al vooraf met rood aangestipt. Het was de eerste keer dat ik hem live aan het werk zag. Energieke set en mooie interactie met het publiek ook. Tijdens de set nog staan verbroederen met een 15-koppige spaanse delegatie die ook ieder jaar naar Trance Energy afzakt. Later kwamen daar nog enkele zweden en nieuw-zeelanders mee feesten, erg leuk. Het verbaast me steeds dat daar tijdens zo'n sets ineens een soort samenhorigheidsgevoel ontstaat, iets wat ik op de andere area's toch nooit ervaar...

Schulz was precies blij dat hij ervan af was, want 2 seconden na zijn laatste plaat was hij al verdwenen. Voor mij te hard gebeuk, maar toch spijtig van dat regenbuitje tussendoor.
Armin was voor mij eenheidsworst en teveel plat volk, dus dan maar afgesloten op de Main met, godbetert, Chuckie.

Al bij al, voor mij de minste editie totnogtoe.

Old Post Jul-26-2010 12:49  Belgium
Click Here to See the Profile for lemon squash Click here to Send lemon squash a Private Message Add lemon squash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pzK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Zabiela speelde een geweldige set vol variatie, bij momenten eventjes trancy & d&b zelfs. Heerlijk om te zien ook hoeveel plezier die jongen heeft als hij draait.
Voordien voornamelijk rond de ASOT stage gestaan, verschoot wel van de belachelijke achtergrond. Unicorns (l) De bass leek me er ook wel ferm hard te staan (wat jammer genoeg doorklonk tot in La Rocca)
Hernan's setje viel wel mee, paar goede platen gehoord maar kwam niet op hetzelfde niveau als JZ. Begin van Sasha meegepikt, viel goed mee en daarna nog naar Gui Boratto gestapt, heerlijke plaatjes en idd jammer dat hij er zo vroeg mee moest ophouden.
Tussendoor ook even naar de B2B gegaan, spijt dat ik JOOF gemist heb, want het zag er wel een sfeervolle bende uit.

Old Post Jul-26-2010 13:19  Belgium
Click Here to See the Profile for pzK Click here to Send pzK a Private Message Add pzK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

bij deze de magistrale afsluiting van de set van James, iemand een idee hoe het heet? alleszins een super manier waarop hij het afrondt

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-26-2010 16:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe?

Old Post Jul-26-2010 16:43  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Config
bij deze de magistrale afsluiting van de set van James, iemand een idee hoe het heet? alleszins een super manier waarop hij het afrondt

Old Post Jul-26-2010 16:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

quote:
Originally posted by Config

volgens mij is het een remix of edit van Caribou - Jamelia. Vind er voorlopig niet meer info van terug.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-26-2010 16:50  Belgium
Config
Elaba!

oei had die ook juist gevonden. Misschien een speciale JZ-edit?

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-26-2010 16:53  Belgium
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Ik ben enkel de zondag geweest, en daar heb ik geen spijt van maar die set van M.I.K.E. zag er wel verdomd tasty en geniaal uit

Ik ben begonnen bij Vibrasphere en die draaiden zeker super muziek; ik ken hun werk amper maar daar zal nu wel verandering inkomen. Voor de rest gewoon wat geswitched tussen B2B, ASOT & LaRocca. Muzikaal was het voor mij ook niet de topeditie maar het had zeker zijn verdienstelijke momenten. De stukken die ik heb meegepikt van 16BL & JZ waren inderdaad sfeervol! Gui Boratto was een heerlijke maar jammergenoeg te korte afsluiter.

Na 4 jaar ook nog eens Armin gewaagd maar na 40 minuten moest ik het helaas opgeven, lol.

Op naar Nature One

Old Post Jul-26-2010 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown track, ID plz [2003] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirez D - "Knockout" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: