Nu ga ik echt slapen ... liggen laptoptypen zuigt !!! Het ga jullie goed mijn broeders !!!
quote:Originally posted by MaGiK54 Daar heb je wel enigzins gelijk in Absoluut
quote:Originally posted by Asperge mijn sharam filmpje al gezien: http://www.xs4all.nl/~wlkrei/MVI_5194.AVI Keine tijd solly...
___________________ Down-Under was da bomb
Nog 3 minuten, dan peer ik 'm ook. Peer zonder kut trouwens...
quote:Originally posted by emre Nu ga ik echt slapen ... liggen laptoptypen zuigt !!! Het ga jullie goed mijn broeders !!! truste je inzet wordt gewaardeerd
quote:Originally posted by MaGiK54 Keine tijd solly... dacht ik al spammen moetne w!
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by emre Nu ga ik echt slapen ... liggen laptoptypen zuigt !!! Het ga jullie goed mijn broeders !!! Dank u zeer, zonder pijn.
quote:Originally posted by djxtension Nog 3 minuten, dan peer ik 'm ook. Peer zonder kut trouwens... Tis pas 0:55, dus nog minimaal 5 minuten
nu moeten magik en ik de nachtdienst afmaken?
quote:Originally posted by MaGiK54 Tis pas 0:55, dus nog minimaal 5 minuten Zeikerd.
quote:Originally posted by Asperge nu moeten magik en ik de nachtdienst afmaken? Komt er wel op neer he, mietjes de rest he...
quote:Originally posted by djxtension Zeikerd. we vinden het gewoon gezellig met veel mensen