|
| quote: | Originally posted by Engeltje
m_peror en ikke komen in ieder geval |
Jaja wij zullen er zijn! Misschien zelfs met vleugeltjes (Engeltje dan he, ikke nie)! Wie weet, als jullie nou allemaal lief vragen? Heb 't kaartje nu in huis, hangt hier naast m'n computerscherm kan ik er de hele dag naar kijken
2 Engeltje: Enneh... hoe we ons zondag voelen zien we dan wel weer... 
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|