|
| quote: | Originally posted by Flotser
אההההה
ואין איך שכחתי מזה
הסדרה הכי אבל הכי הכי טובה
שראיתי אותה נראה לי כבר 8 פעמים כל פרק
מה אם לא
המומינים |
שמע זאת הייתה באמת סדרת מופת בפרקים הישנים שלה!!!
עם השיר שהלך
"שלום וברכה, נפרד בשמחה, ממומינים
עם כל הידידים שהם גם משפחה, של מומינים
עם סניף וגם סנורקה ומאי הקטנה, שבאו אלינו כמו מתנה
המומינים, המומינים, המומינים"
זה היה שיר מדהים!!!!!!
אבל אז היה בעיות בהנהלה והחליפו את כל צוות השחקנים והכל והחליפו גם שיר פתיחה ל
"משפחת מומין, משפחת מומין... "
קצבי יותר... לא ברגיעון כזה כמו המקורי
הרמיקס הזה היה נפילה !!!!!!!!!
קיצר... המומינים של פעם > המומינים של היום!!
___________________
.
|