10. maj.. ligger lite dåligt, även om jag skulle ha pengar till resan till stockholm
Kan vi inte fixa en picnic i göteborg ngn gång?
Apr-22-2003 19:09
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dioxys
skulle det int ekunna vara möjligt att sätta ihop en skiva med grejjer som ta's gjort bara?
hade varit lite ballt
om nån känner för att bränna en skiva så kan man ju samla låtar man har gjort
cviper: det låter lite bra, fast vi e la inte så många här i gbg va???
Apr-22-2003 19:36
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
visst, vi har ju ett antal producenter här på forumet, om det är nått de vill visa upp å få direkt feedback så kunde de vi ju ha nån skiva där med låtar som man vill visa upp
hoppas det blir en jävla massa folk som kommer å har det skönt ser verkligen fram emot det!
Apr-22-2003 20:49
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dioxys
visst, vi har ju ett antal producenter här på forumet, om det är nått de vill visa upp å få direkt feedback så kunde de vi ju ha nån skiva där med låtar som man vill visa upp
hoppas det blir en jävla massa folk som kommer å har det skönt ser verkligen fram emot det!
låter ganska bra.. skall se om jag kan få klart låten jag håller på med nu så kanske ni kan få höra den då
borde hinna klart med den
Apr-22-2003 22:18
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag kommer såklart också...
Ja om det inte blir keff väder...
Dio kan ju åka med mig in till stan från Väsby sen kan jag plocka upp 3 till från plattan.... sen går trance mobilen till Rålis.
quote:
Originally posted by ScuL
mm ja ska se om jag kan fixa nåt.
har aldrig upplevt en trancefest i sverige.. undrar hur det känns och dessutom vore det kult att träffa ni alla
Fokused festen med JdotP, Parham och Guy Ornadel är ju ingen trance fest utan mer en club-night, Parham kör progg typ, JdotP kör lite blandat men mest progg vad jag har förståt. Guy Ornadel kör sån trance som jag kan lova att åtminstånde 90% på detta forum älskar !
Det kommer bli en riktigt trevlig kväll men inte som Fokused Scandinavian Tour 2003 festen.
Dessa fester Fokused kör en gång i månaden är ett försök att få igång klubb Sverige... finns ju ingen riktig klubb kultur som det finns typ i England.
Men visst kom du så lovar jag att du kommer få en trevlig dag/kväll/natt... jag kommer ju va där å rocka från öppningsdags...
Damn, min kusin konfirmerar sig den 10e maj unt jag måste helt enkelt besöka honom då. Synd
Hoppas det blir lyckat! .
Apr-23-2003 07:57
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Kul att så många visar intresse! Kommer bli brist på tjejer bara...synd, ta med er tjejkompisar
Gaby och Glorie får kamma till sig nu oxå
Ok men om stefan kan möta upp folk vid plattan och eventuellt skjutsa så åker jag direkt till rålis och riggar fett me najs
Apr-23-2003 12:33
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
asså glorie, missa inte....
det e inte så himla lätt när man bor 20 mil ifrån. åka upp över dan...känns inte så lockande...have to do some research alltså...
Apr-23-2003 14:16
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Glorie
det e inte så himla lätt när man bor 20 mil ifrån. åka upp över dan...känns inte så lockande...have to do some research alltså...
förstår det du kan juh gå på orndadel oxå.
EDIT: Hoppas att du förstår att du är en av dom som knappast behöver oroa dig för sovplats med tanke på din otroligt goda gärning förut...