Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sport : Not-Foot-Addict 2003
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

mdr les vieux topics ^^

Je crois aussi que les anti foot avaient ouvert un thread water-polo addict si je me souvent bien

edit: http://www.tranceaddict.com/forums/...d/t-166684.html

Last edited by _ Andy _ on Mar-23-2006 at 17:50

Old Post Mar-23-2006 17:37  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by _greggy_
Voici les différents points que je vais devoir bosser pour l'an prochain :
- Musculation des avants bras pour éviter les crampes
- Entrainement intensif en nocturne.
- Augmentation de ma puissance dans les cuisses pour mieux négocier les passages techniques.
- Entrainement sur des terrains plus techniques que d'habitude et plus cassants, je me faisait trop doubler sur la derniere partie technique alors que la forme était au rendez vous.
- Fabrication maison d'éclairage optimal à mettre sur le guidon et sur le casque pour voir aussi bien de jour que de nuit.

Ah oui, on est toujours très ambitieux après l'épreuve!

Old Post Mar-23-2006 17:42 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Kartman
Cette année tu vise quelle place ?

(ou UP !!!!!!!!!!)

EDIT : Pourkoi y a 2003 dans le titre du thread ???

parce qu'en 2002 j'avais fait une montée spectaculaire aux pronos de foot et du coup j'ai été bannis pour 2003
comme y'avais le thread foot pour la saison 2003 j'ai fait l'antifoot

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Mar-23-2006 18:39  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by _ Andy _
mdr les vieux topics ^^

Je crois aussi que les anti foot avaient ouvert un thread water-polo addict si je me souvent bien

edit: http://www.tranceaddict.com/forums/...d/t-166684.html

ya pas à dire ca déconnait sévère à l'époque... ah la la le water-polo, anthologique, un peu comme les kangourous

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-23-2006 19:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
pour la course des crapauds, combienn y a t-il d'équipe inscrite?
Ya bcp d'abandons ou tout les équipages arrivent à bon port?
Par contre c'est pas génial que le nombre de participants ne soit pas le même dans chaque équipe mais bon...
Bon courage à vous, et tenez nous au courant des résultats et des stats en tout genre!!

Old Post Mar-24-2006 11:08  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sport : Not-Foot-Addict 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRaymondo - Transation [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "North Pole" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:34.

Forum Rules: