ואני ח' שלא מבין בפיזיקה :]
___________________
ואני ח' שלומד את החרא הזה אבל לא מבין אותו בגרוש so what ?
חחחחחחחחחח סורי אם זה יצא מתנשא מידי, עכשיו קראתי את זה שוב... חצי אני כתבתי וחצי חבר שלי שלומד פיזיקה שניה לפני שיצאנו... בכל מקרה זה לא הגיוני וזהו...
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA