Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ha ha ha... har ni kollat in nyhets brevet från Monday Bar... där kunde följande skådas

Killarna som drog igång sprinklersystemet på däck 2 hade den stora vänligheten att göra
det mitt framför en övervakningskamera, vilket lär bli ett rätt dyrt skämt för deras räkning.
HAHA.. är inte livet underbart rättvist ibland!

Mer sköna creds till sig själva finns i nyhetsbrevet men det är dom VÄL värda !

Som slängde även med ett klipp från Ferrys hemsida

.../ Steve

Old Post May-09-2003 21:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

^
Asgrymt.

Old Post May-10-2003 02:23  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

He he... jag upptäckte just att jag har film från kryssen då jag, reveal å några står längst bak på stora, alltså promenaden och snackar med Ferry... jag står bredvid Ferry (jag å min jobbiga kamerafan). Då vänder jag på kameran emot oss och fäller ut skärmen å frågar Ferry "Who is that" och han säger... Yeah who is that guy å pekar på sig själv...

I klippet efter filmar jag closeup på ett par brudar å säger "Nu har jag er äntligen på film.... Hur mycke betalar ni för att jag inte lägger upp detta på nätet ?"

Old Post May-10-2003 18:51  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Lite trevlig läsning
Fick länkarna via Monday Bars senaste nyhets mail

"Så skulle vi vilja visa vilken trevlig press kryssningen har fått i
Engelsk musik- och klubbpress. DJ Magazine var ju med på kryssningen
och gjorde reportage. Dessutom så har en av våra stjärnjocks på kryssen,
engelske John "OO" Fleming skrivit en krönika i M8 Magazine.

Läs, njut och minns hur kul vi hade!

John "OO" Flemings artikel:
http://www.john00fleming.com/months_frameset.html

Från DJ Magazine:
http://www.mondaybar.com/bilder/uts...djmag_page1.jpg
http://www.mondaybar.com/bilder/uts...djmag_page2.jpg

Det finns dessutom en hel del bilder spridda på olika sidor i DJ Magazine
tagna från båten. Du missade väl heller inte Barcodes film från kryssen?
Kräver Windows Media Player:

mms://qstream-wm.qbrick.com/02271/mondaybar_stream.wmv
"

...// Steve

[edit]
Här e ett klipp från "00" Flemings sida

"The crowd where mostly Swedish, and I have to say this from my heart, the Swedish are probably one of the most receptive crowds that I've ever played to....."

Last edited by SteveTranz4ever on Jun-26-2003 at 21:57

Old Post Jun-26-2003 21:49  Sweden
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

nu har jag läst båda.. o flemings rapport va ju klart bäst.. det märks att han gillade det iaf.. =D.. rolig läsning.. o bra betyg får ju svenska folket oxå.. =)

Old Post Jun-27-2003 07:56  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFantastic tune - 2004ish [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnya - "Orinoco Flow" (Shootie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:33.

Forum Rules: