Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Prijzen van kaartjes.....
Prijzen te duur
You do not have permission to vote on this poll.
Valt wel mee, als je naar Rolling Stones gaat betaal je net zo veel voor 2 uurtjes 7 14.58%
Ja echt te duur, ik kijk met weemoed naar vroeger toen alles beter was 39 81.25%
Ik heb geen mening of ik durf em niet te zeggen 2 4.17%
Total: 48 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

Als je even nadenkt is het inderdaad allemaal best duur...

niet nadenken dus

Het maakt me niet zoveel uit, als ik het maar naar m'n zin heb...
anders geef ik het toch maar uit aan onzinnige zaken

Old Post May-14-2003 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

De prijzen van feesten zijn idd allemaal veel te duur... maar wat ik eigenlijk veel erger vind is de consumptie prijs. Op een gemiddeld feest geef je al bijna net zoveel uit aan drank en eten dan aan het kaartje.

2 euro voor een beetje water.. eigenlijk gewoon belachelijk!

Het huidige uitgaansleven kost zoiezo fucking veel geld... want aan een taxi geef je ook al een vermogen uit

Old Post May-14-2003 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

ach jah boeie... ik heb liever dat ze het dubbel zo duur maken en dat er dan de helft minder mensen komen... heb ik al dat volk tenminste niet voor mn poten lopen

Old Post May-14-2003 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by M5
ach jah boeie... ik heb liever dat ze het dubbel zo duur maken en dat er dan de helft minder mensen komen... heb ik al dat volk tenminste niet voor mn poten lopen

En dat zegt iemand die elke week in starlight staat

Old Post May-14-2003 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

Belachelijk duur ja.. maar ondertussen ga(an) ik/we er toch allemaal gewoon weer naartoe.
TIC vond ik de 45 euros dus is een keer ECHT waard.
Sorry dat ik het zeg maar de afgelopen Qontact dus echt niet, line up was wel heel leuk, maar de rest
Maarja de meeste feestjes maak je ZELF (en met vrienden).

Ik ga niet ineens uitrekenen wat ik in 2002 uitegegeven heb aan kaartjes. denk dat ik dan in shock raak
GA de feesten dit jaar iig minderen. (meer kleinere als die toevallig is in de buurt zijn)

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post May-14-2003 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

quote:
Originally posted by New Wave
Nou veel plezier met krantjes lezen want ik zal je 1 ding vertellen.
In kranten vind je niets over de werkelijke berichtgeving van een financieel overzicht van een persoon.
En misschien heb jij gelezen over die 2de hands auto maar misschien is dat niet zijn enige auto

euh nou het was een interview met duncan zelf, hij zal vast zelf wel weten hoe hij er financieel voorstaat. en de krant was het financieel dagblad dus wel redelijk betrouwbaar

Old Post May-14-2003 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by New Wave
Gelukkig hebben we Monumental nog

Misschien klinkt dat een beetje vreemd, maar ik heb het 20 april ook wel zo ervaren.. niet te dure consumpties, gratis plee,.. En een vette show (volgens mij ben ik echt nog steeds doof van die knallen voor Richie Hawtin)..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post May-14-2003 22:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

WANKERS!!!!!!!!!!!!! Als jullie niet zo veel downloaden maar meer kopen van die artiesten hoeven ze ook niet zoveel te vragen om op een feest te draaien en worden de feesten ook weer goedkoper!!!

STAKKERS, Debieltjes. Weer dat eeuwige gejank van jullie!!!!!! Als je het te duur vind ga je toch LEKKER niet!! En anders zuig je maar wat harder achter CS, heb je ook weer wat meer geld.

En weet je wat duur is: HET ZIEKENFONDS, Taxi, Pizza bestellen en noem maar op!!!! Dan valt feesten echt nog wel mee in verhouding...

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-14-2003 22:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Remy D
WANKERS!!!!!!!!!!!!! Als jullie niet zo veel downloaden maar meer kopen van die artiesten hoeven ze ook niet zoveel te vragen om op een feest te draaien en worden de feesten ook weer goedkoper!!!

STAKKERS, Debieltjes. Weer dat eeuwige gejank van jullie!!!!!! Als je het te duur vind ga je toch LEKKER niet!! En anders zuig je maar wat harder achter CS, heb je ook weer wat meer geld.

En weet je wat duur is: HET ZIEKENFONDS, Taxi, Pizza bestellen en noem maar op!!!! Dan valt feesten echt nog wel mee in verhouding...

ben het er wel mee eens En sowieso, vergelijken met vroeger?? Vroegah, toen ik 10 was kon ik een patatje zonder voor 1 gulden halen om de hoek Nu isset €2,00....

Enne, Remy wanneer kan ik zuigen bij jou? Ik heb te weinig geld

Old Post May-14-2003 23:50 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

mja zolang wij achtelijke zieltjes naar die feesten blijven gaan zullen ze wel duur blijven en duurder worden.

Overigens denk ik dat het langzaamaan gewoon slecht gaat met de dancescene. Ongelofelijk dat ze weer kaartjes lopen uit te delen voor o.a. qontact, 4 elements en impulz.. T lijkt me dat je dit niet nog een aantal jaar vol kan houden, en dus zullen ze er bij UDC en Q-dance vanzelf wel een x achter komen dat met deze gigantische prijzen, voor niet al te bijzondere feesten, je je feesten niet uitverkocht krijgt. Volgens mij is de hype qua dance, net als trouwens zoveel dingen in de huidige maatschappij, over zn hoogtepunt heen.

Tis natuurlijk ook niet voor nix dat Tiësto & Id&t nou met een zogenaamd 'nieuw' product komen (Ik vond er nou niet zo veel verschil tussen zitten met DD qua concept).

Old Post May-15-2003 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by Jappio
Tis natuurlijk ook niet voor nix dat Tiësto & Id&t nou met een zogenaamd 'nieuw' product komen (Ik vond er nou niet zo veel verschil tussen zitten met DD qua concept).

Ik heb ergens gelezen dat de reden waarom het een Concert genoemd werd lag aan de vergunningen. Er mocht namelijk geen danceparty in Gelredome gehouden worden, een concert daarentegen was wel toegestaan..

Old Post May-15-2003 11:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

helemaal mee eens, wij worden gewoon uitgezogen. laat ze de kaarten wat goedkoper maken ipv gratis kaarten weg te geven!!! (gratis kaartje is natuurlijk ook nie weg)

Old Post May-15-2003 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Prijzen van kaartjes.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome proggy tune - please ID [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackG & M Project - Feeling The Sunrise (Up Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:21.

Forum Rules: