Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Heel veel supermomenten zijn al opgenoemd, dus ik noem wat andere momenten om nooit te vergeten:
JP @ Impulz 01-12-2000, JP staat te draaien en mixt op zo'n phat moment New Order - Confusion erin. Hele publiek compleet los. Waanzinnig!
JP @ DV 05-08-2000, Ik stond ff buiten bij de eettentjes en JP draait binnen Robbie Tronco - Frighttrain!! Dat was zo hard en je zag iedereen die in een straal van 50 a 100 meter kijken naar die tent! Super al die reacties. Iedereen stond eigenlijk versteld van dat vette moment.
Ferry Corsten @ IC '99 - Openend met Airwave!! Mijn eerste ervaring voor mij met dat nummer. Met de lasers en de sfeer op het hoogtepunt. Onbeschrijvelijk.
DV 2002 Voetballen bij Sterling Moss.
Wildlife maart 2001: Hele feest 1 onbeschrijvelijke happening.
Marco V 24-11-2001 - Marco die Damn Noa begint te draaien.
Toen tiesto in de plaatselijke disco en Spider Willem op DV 2000 The Morrighan - remember (Lange remix) draaide.
En zo zijn er nog wel honderden van die momenten die ik op kan noemen die ik niet snel zal vergeten. KIPPENVEL.
Serieus Remy????!!!! stuur mij ff een pm met je party report van gisterenavond! was er namelijk dolgraag bij geweest!
May-18-2003 17:21
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Kut ik zou er ook heen gaan maar was tijdens Dit was het nieuws in slaap gevallen
May-18-2003 17:48
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Remy D
Heel veel supermomenten zijn al opgenoemd, dus ik noem wat andere momenten om nooit te vergeten:
JP @ Impulz 01-12-2000, JP staat te draaien en mixt op zo'n phat moment New Order - Confusion erin. Hele publiek compleet los. Waanzinnig!
ja klopt, daarna draaide hij geloof ik direct dizko. Die impulz was me 1e grote party, In het begin vond ik het wel aardig maar toen JP Confusion draaide was ik meteen party addicted
May-18-2003 18:05
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by basvh
ja klopt, daarna draaide hij geloof ik direct dizko. Die impulz was me 1e grote party, In het begin vond ik het wel aardig maar toen JP Confusion draaide was ik meteen party addicted
ken wel merke da gij dit jaar gin exame het verrekte juin