Present!
___________________
Zal zekers aanwezig zijn.
___________________ Down-Under was da bomb
ik ga na lange tijd onze grote vriend Armin ook weer eens live mee maken, en dan gelijk 7 uur lang kheb er zin in!! maar eerst...... S.
quote:Originally posted by tijs08 maar eerst...... S. schijten?
sucky sucky?
Yes, ik zal er ook zijn en heb er ongeloofelijk veel zin in! gaat top worden! maar ook ik eerst S.
___________________ Sasha!
quote:Originally posted by Robert schijten? JA! op de Studie ja
quote:Originally posted by tijs08 JA! op de Studie ja juist! en hard en veel ook!
Ik doe mee jongens! Wordt er doodziek van, lekker chillen ff vrijdag
quote:Originally posted by Optimus sucky sucky? he boy! kom jij nou ook? long time no see baby routebeschrijving hier!
Last edited by tijs08 on Jun-19-2003 at 00:10
Optimus Trance MOET komen!
morgen eerst een verstandkies eruit om 14.00 maar ja hopelijk ben ik genoeg hersteld om te feesten en zie ik er niet zo uit:
___________________ bah
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA