ik zie alleen maar uplifting / hard trance staan, en haast geen prog :/
May-20-2003 21:13
Ashelon
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: Antwerpen
quote:
Originally posted by JdDark
zit er hier nu geen enkele progaddict tussen?
ik zie alleen maar uplifting / hard trance staan, en haast geen prog :/
Zet er dan zelf wat tussen
May-20-2003 22:21
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by JdDark
zit er hier nu geen enkele progaddict tussen?
TranceSeeker is ex-progaddict
May-20-2003 22:42
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by JdDark
zit er hier nu geen enkele progaddict tussen?
ik zie alleen maar uplifting / hard trance staan, en haast geen prog :/
Is Bonzaï Progressive goed genoeG?
LSG - I'm Not Existing
Oudja - Never Tell What You Think
___________________
Ask and you shall receive.
May-21-2003 21:54
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
tja tim zet gij er dan ook eens tussen,zoals ashelon gezegd heeft
nee ma ik vind prog.wel goe,ma ik vind ni dat die plaatjes zo bijblijven,ni echte klassiekers tss,maja da's dan ook mijn mening hé
heb gistere nog een goei boemplaat gehoord
zolex pres carat trax3 - beautiful inside
bangelijk da lieke
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
May-22-2003 10:06
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Chicane - Halcyon
Ni mis moe'k zegge
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
May-24-2003 17:15
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by cyberia
zolex pres carat trax3 - beautiful inside
bangelijk da lieke
Der is pas een nieuwe remix van uitgekomen, de For An Angel remix.
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
quote:
Originally posted by CygnusX
Der is pas een nieuwe remix van uitgekomen, de For An Angel remix.
heb je'm al ghoord?any good?
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
May-26-2003 21:21
kbaxter
Junior tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: Ghent, Belgium
Quadran - Eternally (Quadran's floating mix)
Hoe kun je die nu vergeten?
___________________
-- Peter
May-26-2003 23:11
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by cyberia
heb je'm al ghoord?any good?
Nah, door mijne koptelefoon klonk het veel te rustig en behoorlijk saai. Misschien dat het op een grote geluidsinstallatie beter klinkt, maar geef mij toch maar de original mix.
May-26-2003 23:31
goonie
tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: Belgium
quote:
Originally posted by kbaxter
Quadran - Eternally (Quadran's floating mix)
Hoe kun je die nu vergeten?
tjongens het is well waar dat deze track een prachtige piano heeft maar de keuze is altijd zo moeilijk.
ik zal
1) Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On (Sweeping Strings Mix) (TE GOOOD)
2)The Space Brothers - Everywhere I Go (push remix) zeer oud maar altijd goed
3)andain - summers calling (airwave club)
kizen en dat lijkt er goed uit
DJ goonie
_________________________________________________
Favourite Track of the Moment
1 Miika Kuisma - Liber Nul
2 Motorcycle - as the rush Comes (sweeping strings mix) TOO GOOD
3 Corderoy - Sweetest Dreams (Greg Murray Vocal Mix)