cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
|
|
|
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, ik dacht aan Jean en Boessiewoessie ensow... |
ah zo de beter darkere qualiteits trance gaje dan ook lekker scratchen op ppk?pwaaahahahaha
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|
|