Registered: Jun 2002
Location: NYC-New Haven- San Juan-Amsterdam / PRTA #1
OMG what an amazing night! the track he played before the first encore around 3:15 was the new iio - Smooth (Airbase Remix)
It was great to hear Summer Calling (Josh Gabriel mix-the BEST mix), very appropiate for the hot as hell Panama
Journey of Life, Traffic, Destination, Faithfulness, Dirty Sticky Floors, Adagio, As the Rush Comes---simply mindblowing.
Am I crazy or did I really hear Mogwai-Viola after Sirocco-Destination???
Jun-20-2003 13:20
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!
You're just crazy
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one?
___________________
Jun-20-2003 13:32
Pio
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: NYC-New Haven- San Juan-Amsterdam / PRTA #1
quote:
Originally posted by Kakao
You're just crazy
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one?
no not Pagan Poetry, i remember that as well. Then it was at some other time...
Jun-20-2003 13:52
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!
Oh okay sorry, then I don't know
___________________
Jun-20-2003 13:54
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
dit klinkt weer erg goed allemaal!
hoop er 'volgende' keer WEL bij te zijn....
Want ik heb volgens mij weer een goed feestje gemist
ach je kan niet alles hebben he...
straks naar Armin
___________________
Jun-20-2003 15:14
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands
quote:
Originally posted by Kakao
-Coldplay - Clocks (over een andere plaat heen?)
Dat was de cosmos remix
Het was echt super gister! Lucien draaide echt enorm lekkere platen. En ook Tiesto had een goede set neergezet, ging uit mn dak toen ie pagan poetry draaide.
Super avond gehad!
grtz
___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Jun-20-2003 15:38
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
quote:
Originally posted by FunkySimon
alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)
Heb de DC-versie niet, maar wel Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003, waarin hij opent met dit nummer... misschien is-ie dat? (Hij gaat over in Motorcycle - As the rush comes (sweeping strings remix), mocht dat op een of andere wijze nog hoorbaar zijn).
En zo te horen heb ik idd een hoop gemist... helaas! Baal er wel van maar heb ook een errug goeie avond gehad dus ook weer niet.
Soms zou je jezelf wel in 2-en willen hakken om maar niks te missen...
alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)
En bij de break slaat ie over
Heeft iemand een goeie versie..??
Ik weet niet of je dit bedoeld, maar ik heb een full rip op mp3.
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Jun-20-2003 19:15
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by FunkySimon
deze heb ik
Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3
maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)
en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..
zou graag die full version van je krijgen !
Thanks.
Bij mij hoor je hem niet overslaan, hoor je geen arabische gast lullen en hij is ook niet live....
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Jun-20-2003 21:40
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Wohooooooo wat een superavond was het!!! Echt gigantisch!! Wat een wereldset van Tiesto. Lucien Foort draaide ook top. Sfeer was 1000 x maal beter dan de 1ste invited. En idd alles klopte aan deze avond, gratis partyfoto's en mix van bacardi. Allemaal prima geregeld.
En 3 nummers voor de Tiesto remix van Barber blabla draaide Tiesto ook zo'n SUPERTERING phat nummer. Had hem nog nooit gehoord en het enige wat ik weet is dat het een cdr was maar wat een klapper. En hoe het publiek los ging op Barber was echt VERSCHRIKKELIJK phat. Zeker weer 1 van de betere feesten dit jaar.
En Monique zag er ook GODDELIJK lekker uit!!
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)
en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..
Dan is die rip dus idd uit Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003 want die slaat op exact hetzelfde moment over. Het is alleen geen arabisch maar spaans als ik het goed heb