Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pio
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: NYC-New Haven- San Juan-Amsterdam / PRTA #1

OMG what an amazing night! the track he played before the first encore around 3:15 was the new iio - Smooth (Airbase Remix)

It was great to hear Summer Calling (Josh Gabriel mix-the BEST mix), very appropiate for the hot as hell Panama

Journey of Life, Traffic, Destination, Faithfulness, Dirty Sticky Floors, Adagio, As the Rush Comes---simply mindblowing.

Am I crazy or did I really hear Mogwai-Viola after Sirocco-Destination???

Old Post Jun-20-2003 13:20  Puerto Rico
Click Here to See the Profile for Pio Click here to Send Pio a Private Message Add Pio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

You're just crazy
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one?


___________________

Old Post Jun-20-2003 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pio
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: NYC-New Haven- San Juan-Amsterdam / PRTA #1

quote:
Originally posted by Kakao
You're just crazy
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one?


no not Pagan Poetry, i remember that as well. Then it was at some other time...

Old Post Jun-20-2003 13:52  Puerto Rico
Click Here to See the Profile for Pio Click here to Send Pio a Private Message Add Pio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!

Oh okay sorry, then I don't know


___________________

Old Post Jun-20-2003 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

dit klinkt weer erg goed allemaal!

hoop er 'volgende' keer WEL bij te zijn....
Want ik heb volgens mij weer een goed feestje gemist

ach je kan niet alles hebben he...


straks naar Armin


___________________

Old Post Jun-20-2003 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion



Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands

quote:
Originally posted by Kakao
-Coldplay - Clocks (over een andere plaat heen?)


Dat was de cosmos remix

Het was echt super gister! Lucien draaide echt enorm lekkere platen. En ook Tiesto had een goede set neergezet, ging uit mn dak toen ie pagan poetry draaide.
Super avond gehad!

grtz


___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Jun-20-2003 15:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by FunkySimon
alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)

Heb de DC-versie niet, maar wel Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003, waarin hij opent met dit nummer... misschien is-ie dat? (Hij gaat over in Motorcycle - As the rush comes (sweeping strings remix), mocht dat op een of andere wijze nog hoorbaar zijn).

En zo te horen heb ik idd een hoop gemist... helaas! Baal er wel van maar heb ook een errug goeie avond gehad dus ook weer niet.
Soms zou je jezelf wel in 2-en willen hakken om maar niks te missen...


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Jun-20-2003 19:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by FunkySimon
Wooooww

deze plaat is echt vett!!!

alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)

En bij de break slaat ie over

Heeft iemand een goeie versie..??


Ik weet niet of je dit bedoeld, maar ik heb een full rip op mp3.


___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Jun-20-2003 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by FunkySimon
deze heb ik

Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3

maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)

en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..

zou graag die full version van je krijgen !
Thanks.


Bij mij hoor je hem niet overslaan, hoor je geen arabische gast lullen en hij is ook niet live....


___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Jun-20-2003 21:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Wohooooooo wat een superavond was het!!! Echt gigantisch!! Wat een wereldset van Tiesto. Lucien Foort draaide ook top. Sfeer was 1000 x maal beter dan de 1ste invited. En idd alles klopte aan deze avond, gratis partyfoto's en mix van bacardi. Allemaal prima geregeld.

En 3 nummers voor de Tiesto remix van Barber blabla draaide Tiesto ook zo'n SUPERTERING phat nummer. Had hem nog nooit gehoord en het enige wat ik weet is dat het een cdr was maar wat een klapper. En hoe het publiek los ging op Barber was echt VERSCHRIKKELIJK phat. Zeker weer 1 van de betere feesten dit jaar.

En Monique zag er ook GODDELIJK lekker uit!!


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-20-2003 21:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

hij heeft dus nog steeds met die chick...


___________________
MY HOMEPAGE

Old Post Jun-21-2003 00:26  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by FunkySimon
deze heb ik

Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3

maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)

en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..


Dan is die rip dus idd uit Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003 want die slaat op exact hetzelfde moment over. Het is alleen geen arabisch maar spaans als ik het goed heb

Maar sorry heb (nog) geen full version voor je.


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Jun-21-2003 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID plz [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGladiator (Unreleased Judge Jules Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!