Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Rookverbod Horeca
Wat vind je van een rookverbod voor de horeca?
You do not have permission to vote on this poll.
Prima! Afschaffen dat roken. 34 47.89%
Slecht idee. Gaat veel klanten (dus geld) kosten. 19 26.76%
Het is mij om het even. 18 25.35%
Total: 71 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by robin
gerneraliseeren heet dat geloof ik...

Bij ieder onderzoek wordt gegeneraliseerd, want er zullen altijd uitzonderingen zijn... Daarom zijn statistieken ook vaak niet zo interessant, maar ik vondt het wel leuk om te vermelden

quote:
k vond t wel grappig, gister bij kennisen van mij, (die roken) middag eten, 'ze hadden in de krant gelezen dat je van die, volgens mij blue band margarine, kanker kon krijgen..(die hadden zij dus) en dan zeggen ze: die gooi ik snel wel, dat koop ik dus nooit meer..

Hehe, ja dat is ook krom... Ik rook, ik warm spinazie op (schijnt ook niet goed te zijn...) BOEIEUH! Als ik daar nou zin in heb

quote:
*rookzone, mooi weet je iniedergeval meteen welke meisjes je niet moet hebben

En dit is echt de grootste lariekoek die je kan bedenken... Maar daar komen jullie nog weleens achter... (Tenminste... ik geloof dat Siesta Blik en Jij niet echt tot de oudere garde behoren hier )

Old Post May-28-2003 11:16 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
*k snap trouwens ook niet hoe mensen hun eigen (rook) gedrag goed kunnen gaan praten.. net alsof ze zelf niet weten dat je dr gewoon dood aangaat .. ze lijken niet te zien dat wij gewoon t beste met ze voor hebben als we zeggen dat je moet stoppen met roken

Je hoeft rookgedrag helemaal niet goed te praten... er is namelijk niets verkeerds aan Tenminste... dat vinden rokers, anders rookten ze niet...

Het mooie van rokers is trouwens dat ze altijd beide kanten van het verhaal kennen... Ze zijn immers ook niet-rokers geweest... In het geval van niet-rokers die nooit gerookt hebben is dat wel anders... Eenzijdige info dus... Het meest heb je wat dat betreft aan stoppers... Die zijn vaak redelijk neutraal haha...

Old Post May-28-2003 11:21 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

quote:
Originally posted by eieregooie
Zo, dat was voorlopig wel weer genoeg...

LOL! Niet dus!

Maar ik ben het wel met je eens. En die analogie met die chemische fabrieken die slaat nergens op van Jappio. Het maakt niet uit of kleren stinken naar bier en zweet of naar rook. Stinken doen ze toch, dus in de was ermee en klaar! Maar een chemische fabriek minder scheelt natuurlijk wel.

Last edited by Disney on May-28-2003 at 12:25

Old Post May-28-2003 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Disney
LOL! Niet dus!

Old Post May-28-2003 11:26 
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

ghehe rtl5 teletext 112 , rookverbod in coffeeshop's

Old Post May-28-2003 11:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Mooi man, goede discussie.

Dat punt van jou Franzelare is idd bullshit, Blowen is heel wat anders. Maar over blowen gesproken: men wil ook de coffeshops rookvrij krijgen. Echt LOL! Hoe wil je dat doen.
Toch is het op zich wel begrijpelijk: zou men de coffeeshops ontzien,dat men daar wel mag roken, dan zit ineens iedereen daar en gaat de verkoop van wiet/hasj dik omhoog.

Ik heb ook gerookt en ik rook nu heeeeeeeeel af en toe ook nog wel eens. Het rare is dat als je stopt met roken je vaak pas merkt heo smerig het is en je je echt afzet tegen rokers, vooral als je met ze in 1 ruimte zit. Als je veel bij andere mensen zit die roken is het het makkelijkste/lekkerste om zelf ook te roken.

Dus ik vind dat dat rookverbod wel mag, als in: rookvrije cafe's met rookzones op sommige plaatsen. Stinken is een reden ja... en je gezondheid. Meeroken is klote.
End at het omzet zou schelen: ga toch weg, lariekoek.

Old Post May-28-2003 11:35 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by SnuggLe
End at het omzet zou schelen: ga toch weg, lariekoek.

Als ze met zones gaan werken waarschijnlijk niet nee... Maar als ze het helemaal gaan verbieden wel degelijk...

Old Post May-28-2003 11:50 
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Disney
LOL! Niet dus!

Maar ik ben het wel met je eens. En die analogie met die chemische fabrieken die slaat nergens op van Jappio. Het maakt niet uit of kleren stinken naar bier en zweet of naar rook. Stinken doen ze toch, dus in de was ermee en klaar! Maar en chemische fabriek minder scheelt natuurlijk wel.

mja niet roken scheelt dus ook.

enne over die meisjes ruben

ik val ook niet op rokende meisjes

whahah, overigens tis hier no offence hoor.. ik ben het met je eens dat je weet dat er gerookt wordt in horeca gelegenheden, en dat je je daar maar op moet instellen.

Old Post May-28-2003 12:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mooi man, goede discussie.

Dat punt van jou Franzelare is idd bullshit, Blowen is heel wat anders. Maar over blowen gesproken: men wil ook de coffeshops rookvrij krijgen. Echt LOL! Hoe wil je dat doen.

alleen nog maar coffee verkopen??

Old Post May-28-2003 12:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by eieregooie
Hahaha! Wat een bekrompen geestjes zitten hier toch tussen zeg... (siesta, blik, robin maar vooral kreischer... pfff...)

Sorry hoor maar ik heb geen zin om met een roker te zoenen, kan ik net zo goed een lik uit een asbak nemen. Een aantal van mijn vrienden roken nou als die bij mij thuis over de vloer komen gaan ze heel simpel gewoon naar buiten om te roken anders stinkt het hele huis er naar en dat is gewoon ranzig. Ik heb er geen probleem mee als mensen roken maar val mij er niet mee lastig.

Old Post May-28-2003 12:28 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Jappio
ik val ook niet op rokende meisjes

Er niet op vallen is iets anders dan het bij voorbaat uitsluiten

Old Post May-28-2003 12:28 
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by kreischer2000
en als een meisje dat ik leuk vind rookt heeft ze gewoon pech dan zal het nooit wat worden hoe knap ze ook is.

Dude! Als je van een meisje houdt maakt het helemaal geen flikker uit of ze nou rookt of niet... Dan kan je ermee leven, of haar helpen ervanaf te komen als ze dat wil... Waar gaat het nou helemaal om? Er zullen altijd dingen aan een ander zijn die je niet bevallen... Of dat nou roken is of iets anders...

En dat over die asbak is ook beetje onzin natuurlijk... Ik geloof best dat het ranzig smaakt als je niet rookt, maar de lucht die van een asbak komt is wel anders dan de smaak die ik in me bek heb als ik een peuk gerookt heb hoor...

En als ik ergens kom waar ik nooit geweest ben zal ik ook niet zomaar een sigaret opsteken hoor... Da's logies vinnik... je bent immers niet thuis... Tenzij je natuurlijk ziet / ruikt dat er gerookt wordt... Maar dan maakt het ook niet uit...

Old Post May-28-2003 12:35 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Rookverbod Horeca
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong played by dj jean at trance energy 2002 please help me! [2006] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSchiller - "Ein Schöner Tag" (KayCee Mischung) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:51.

Forum Rules: