|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...enneh Josta, nooit meer doen alsof je me perongeluk belt. Die smoes kennen we allemaal wel! |
haha wat een mop was dat he? Ik had graag ook nog ff wat langer gebabbelt maar mijn collega zat telkens dingen te vragen enzo (hallo!! ik ben aan t bellen!! )
wie zal ik vandaag s ff per ongeluk bellen 
| quote: | Originally posted by Engeltje
jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier
gaat helemaal goed komen toch?
volgende feessie weet het nog niet... In ieder geval Impulzzz misschien sunrise in breda...
wanneer jij??? |
Gezellig 
Ik ben aan t proberen uit te vinden wie ik moet bellen om op Impulz te werken...volgend feestje is Emotionz (zie thread), daarna Awa Festival, Loveparade en een feessie in Engeland.
Heb t weekend van 19 july nog vrij WIE DOET WAT??? 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
Last edited by Miss Proximus on Jun-04-2003 at 12:04
|