heb jij email notification aanstaan orzo? gvd joekellll [ei-dit] Eitje kwam er net tussen, bovenstaande is dan ook voor Messiv hehe en ja ei, Pizza Calamiteit! [/ei-dit]
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Duh [EDIT] Ow sorry hehe [/EDIT]
quote:Originally posted by Chicane heb jij email notification aanstaan orzo? gvd joekellll nee ik heet geen HB ik heb gewoon ta.com de hele tijd aan staan
ze hebben trouwens alleen varken vlees
jij blij
quote:Originally posted by Chicane jij blij kan er wel mee leven ja
quote:Originally posted by DJ_Massive ze hebben trouwens alleen varken vlees Dat gaat bij jou niks aan he...
zeg, is er nog iets op irc te beleven? Ik kan er niet op vanwege pizza calamiteit met bnc server en al dat gemeuk
quote:Originally posted by Chicane zeg, is er nog iets op irc te beleven? Ik kan er niet op vanwege pizza calamiteit met bnc server en al dat gemeuk Nou, je mist niks hoor
quote:Originally posted by eieregooie Dat gaat bij jou niks aan he... wat.. ja jij echt man zijn jij hier komen ik jou geven 1 klap in gezicht ja
quote:Originally posted by eieregooie Nou, je mist niks hoor je hebt alleen die foto's van Jappio's geile harem gemist
[ali-osram] wiiii, vogeltje dood [/ali-osram] Nou, mooi is dat.. loop ik die foto's mis van Jappio zn vriendin, paas die eens hier?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA