Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > dronken
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Van bier enzo wat losser en relaxer meer ook niet. Maar van veel Vodka kan ik echt irritant worden. Ligt ook een beetje aanmezelf wat ik wil op dat moment. Ken het altijd een beetje sturen.

Old Post May-29-2003 20:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

Sja na 4 bier ofzo word ik al btje lacheriger, 8 dan kan ik mn lol niet meer op (gewoon superflauwe grappen maken en er zelf het hardst om lachen), 12 dan benk te moe om nog muziek aan mn kop te horen en dan wil ik weg en slapen (ik ben meestal bezopen in de lokale discotheek). Kotsen gebeurd vaak wanneer ik zon zoet troep dingetje (breezAh, smirnoff) of sterke drank erbij pak...daar is mn lichaam niet bepaald op afgestemd.

Old Post May-30-2003 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Teknikol
Kotsen gebeurd vaak wanneer ik zon zoet troep dingetje

Toen ik me vroegah helemaal naar de klote zoop(en dat was vaak ), gooide ik het der ook vaak uit.......en weet je....ik vond het heeeeeeeeeeeeerlijk
Daarna gewoon weer verder feesten he
Tjow!

Old Post May-30-2003 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

mja hangt van de gradatie van dronkenheid

met teveel drank (lees: elke x stappen in Zuid Afrika haha) wordt ik lichtelijk tot zwaar obsessief, vreselijk drammerig en HEEL erg luidruchtig (deuren intrappen enzo)..jammer dat ik dat zelf dan niet/nauwelijks doorheb

Gelukkig voor de TA-ers drink ik niet op feesten hahahaha

Old Post Jun-02-2003 12:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Miss Proximus
HEEL erg luidruchtig (deuren intrappen enzo)..

word ook wel luidruchtig maar deuren intrappen doe ik dan weer net niet!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-02-2003 12:44  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ga naar de Appie of DirckIII, koop een paar Eristoff Blue's en zet ze anderhalf uur in de vriezer:

alsof engeltjes op je tong pissen!

Old Post Jun-02-2003 12:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by jploveparade
Ga naar de Appie of DirckIII, koop een paar Eristoff Blue's en zet ze anderhalf uur in de vriezer:

alsof engeltjes op je tong pissen!

zaterdag A.S.

Old Post Jun-02-2003 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict

Registered: May 2001

euhm vrolijk... beetje duf en loop niet meer recht. fietsen gaat ook niet makkelijk meer. verder denk ik zelf dat ik nog wel nuchter ben maar lul ik een hele hoop onzin.

gelukkig is dat maar 3x geweest en zorg ik er nu voor dat ik het never meer ben. tis leuk als je het bent maar het kotsen en de kater de dag erna zijn ff wat te erg zeg maar.
mijn ergste moment: dat ik een feestje had op een warme dag in mei, we flink bier drinken, er bitterballen ingingen, nog meer bier, nog meer bitterballen. ik na dat feestje in de kroeg nog een perenkorn op heb, maar onder naar de kroeg eerst nog voorover van me fiets gekletterd ben. toen ik thuis kwam me ogen dicht deed had ik het gevoel dat ik kaarsrecht voorover draaide... werd kotsmisselijk.
loop de trap af naar de badkamer... 1 meter van de badkamer kots ik alles in het trapgat.. het zat onder de trap overal op de muren... ouders konden eerst het trapgat opnieuw gaan saucen... (schrijf ik dat zo goed?)

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Jun-02-2003 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Mwuhahahaha, 10 punten voor Arjo

Dat heb ik zelfs nog niet eens gedaan.
Ik ben wel verschillende malen ontzettend zat geweest.
Valpartijtje met de fiets gehad, spouwen hier spouwen daar, hoort erbij, zeg ik dan maar.

Dit was het ergst toen ik begon met stappen. Ik dronk toen van alles door elkaar waar ik (nog steeds) niet goed tegen kan. Daarnaast kende ik toen mijn grens niet zo goed. Het ging dus weleens verkeerd

De laatste 2/3 jaar ben ik zelden nog echt dronken. Niemand in mijn vriendengroep zuipt zich regelmatig klem, alleen op speciale avonden zoals met nieuwjaar enzow, dan gebeurt dat wel.
Voor een keer is het wel leuk, maar ik ga veel liever op stap terwijl ik een beetje heb gedronken (aangeschoten) zodat je wat losser bent. dan is alles en iedereen wat gezelliger.

Als ik dronken ben ben ik denk ik een beetje irritant. dan ga ik wat lopen pesten en van die onzinnige grappen uithalen. Agressief wort ik nooit. Echt zo'n hekel aan dergelijke mensen.

[edit]
Voordat mensen me niet begrijpen:
spouwen is brabant voor kotsen.
Kotsen, tuffen, spuwen ----> spouwen
[/edit]

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on Jun-02-2003 at 18:27

Old Post Jun-02-2003 18:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik ben 1x in me leven dronken geweest Was vrolijk en waggelde

Old Post Jun-03-2003 04:14 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > dronken
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech-House 2006 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTim Deluxe & Sam Obernik - "It Just Won't Do" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:32.

Forum Rules: