Registered: Oct 2000
Jah ik ga ook, heb eigenlijk niet eens zoveel zin want het wordt toch nooooit zo vet als de love parade. Maar me zussie heeft me uitgenodigt en die wil graag dat ik naar haar toe kom en samen naar de parade gaan. en voor je familie moet je soms wat overhebben. Trouwens wat wel kut is dat je geen alcohol op straat mag, wat een waanzin zeg.
Aug-07-2003 15:30
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik ben hoogstwaarschijnlijk ook bij ffwd, ook op het eindfeest want ik heb vrijkaarten
Nou na lang twijfelen heb ik besloten om zaterdag om 9:00 op Kijkduin present te zijn, lekker zo nu en dan plonsen in de zee. Veelste warm voor een parade in een stad, dus lang leve het strand.
Aug-07-2003 17:04
iLLicit
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by basvh
Jah ik ga ook, heb eigenlijk niet eens zoveel zin want het wordt toch nooooit zo vet als de love parade. Maar me zussie heeft me uitgenodigt en die wil graag dat ik naar haar toe kom en samen naar de parade gaan. en voor je familie moet je soms wat overhebben. Trouwens wat wel kut is dat je geen alcohol op straat mag, wat een waanzin zeg.
Wat hoor ik nou, mag dat niet? Ze zijn wel erg hard hun best aan het doen om de Dance Parade weg te pesten: eerst al die toegangskaarten verkopen en dan nu ook nog eens geen alcohol op straat!?!?!
Aug-07-2003 20:06
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by iLLicit
Wat hoor ik nou, mag dat niet? Ze zijn wel erg hard hun best aan het doen om de Dance Parade weg te pesten: eerst al die toegangskaarten verkopen en dan nu ook nog eens geen alcohol op straat!?!?!
is misschien zo maar vraag is of je zaterdag wel een biertje wil drinken, met die hitte komt 1 glas bier aan als een adje wodka op nuchtere maag, niet altijd leuk
Registered: Dec 2001
ik ben hier ook wel te vinden denk ik..
Moet nog ff kijken hoe laat mn vriendinnetje terug komt uit turkije, maar desnoods sleur ik haar mee ofzo
Aug-07-2003 21:10
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by iLLicit
dat was vorig jaar ook al zo hoor, dat alcoholverbod
niet dat ik er toen wat van gemerkt heb want we hadden een rugzak vol met bier en dies zonder problemen opgegaan. als de politie zag dat je alcohol in je handen had werd het afgepakt, gewoon beetje tactisch aanpakken dus
Ik en een paar vrienden zijn ook van de partij alleen niet naar de after party...
En remco, bedankt voor de tip!!
Aug-08-2003 09:14
iLLicit
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by TranceFool
dat was vorig jaar ook al zo hoor, dat alcoholverbod
niet dat ik er toen wat van gemerkt heb want we hadden een rugzak vol met bier en dies zonder problemen opgegaan. als de politie zag dat je alcohol in je handen had werd het afgepakt, gewoon beetje tactisch aanpakken dus
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.
Maare, TimeportE heeft natuurlijk ook wel gelijk. Als je in deze hitte een paar biertjes achterover knalt lig je binnen no time plat. En dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Nou ja, dan nemen we dit jaar maar water mee ipv bier...
Aug-08-2003 09:37
MennoB
Not Addicted Yet
quote:
Originally posted by MennoB
Ik en een paar vrienden zijn ook van de partij alleen niet naar de after party...
En remco, bedankt voor de tip!!
Neej we gaan toch niet. Aan het zwembad is het koeler.. en met een radio en een paar blikken bier moet het ook wel lukken
Aug-08-2003 16:46
Jappio
.
Registered: Dec 2001
ik ga morgen overdag dus wel naar de FFWD tis voor de eerste x sinds 4 jaar geloof ik, was de andere jaren altijd op vacance..
MOet alleen vannacht nog wel werken, daarna mn girly ophalen op schiphol en dan door met feesten dussum marcel ik bel je als ik er ben, en steeph, jou bel ik voordat ik er ben
Aug-08-2003 19:27
[SigneT]
tranceaddict
Registered: Oct 2002
ik ga morgen in ieder geval wel , trek mooi mijn korte broek aan
ff een bus deo meenemen voor de zekerheid en feesten dan maar