Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance & Vinyls - Juin 2003
Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
malkovitch
Suspended User

Registered: May 2003

Tu es professeur dans quelle matière Trancemaster2k?

Old Post Jun-05-2003 10:06  France
Click Here to See the Profile for malkovitch Click here to Send malkovitch a Private Message Visit malkovitch's homepage! Add malkovitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by malkovitch
Tu es professeur dans quelle matière Trancemaster2k?

prof de Trancais !!

nan chui pas prof, tu me vois enseigner a des sauvageons pareils !!
je suis aide-éducateur dans un Lycée Professionnel et je m'occupe de l'info en gros; rien avoir

Old Post Jun-05-2003 11:48  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by stanymi
Dsl, je me sens obligé de te le dire tellement c énorme comme faute...plus par s'écrit en fait plupart.

Voilà ^|^

LoL ben tu va y passer toute t journé paske souvent j'écris comme je parle ... fonétikemen ^^

Mais j'essayerais de m'appliquer un peu plus, ca ne me fera point de mal

Old Post Jun-05-2003 15:05  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

bah le problème je dirais, c'est qu'après, pour comprendre des phrases mal écrites, mais quand je dis mal écrites, c'est vraiment avec des grosses fautes du genre de "plus par = plupart" ou des trucs du même genre, c'est assez balèze quand t'as l'habitude (j'allais écrire l'obligation, nan sans dec' y'a des milieux où tu passes pour une loque si t'écris mal) d'écrire correctement et du coup t'as du mal à comprendre le mec du premier coup.
ça fait un peu ça avec les gens (mecs et filles) du forum du circus...
c'est terrible !
Parce que écrire une lettre sur deux dans un sms je veux bien, tu peux écrire plus de trucs, mais bon sur un forum, on peut prendre son temps et on est pas restreint en place
Et puis les autres comprennent plus vite... donc peuvent faire reply: plus vite

Old Post Jun-05-2003 15:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

c vré c pa con ce ke tu di maxx, dé foa yen a i zécriv mal.

Old Post Jun-05-2003 16:46  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

1 pe genre rech proj priv pr proj priv et fé bien attention sinon 5,4,3,0 et paf pastèque

Old Post Jun-05-2003 17:54  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malkovitch
Suspended User

Registered: May 2003

Imagine un prof de Francais a fond dans la trance!

ca me ferait grave bizarre de voir quelqu'un qui apprend la langue de voltaire rentré chez lui et directe tiesto et PVD a fond

enfin ca doit exister

Old Post Jun-05-2003 18:55  France
Click Here to See the Profile for malkovitch Click here to Send malkovitch a Private Message Visit malkovitch's homepage! Add malkovitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeFpArKs
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

j'espere que ca exsiste !!! nom de diou

Old Post Jun-05-2003 21:39  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-Trancer
Say what

Registered: Feb 2001

Les HS vous connaissez à ce que je vois

Old Post Jun-05-2003 21:45  France
Click Here to See the Profile for E-Trancer Click here to Send E-Trancer a Private Message Add E-Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeFpArKs
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

je down un live de laydee jane en ce moment :

Laydee Jane - Live @ Atlantis 2003 (20-04-2003)

pas encore ecouté ! mais en tous cas elle est bonne !! LOL

Last edited by Lytchix on Jun-05-2003 at 22:40

Old Post Jun-05-2003 21:45  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by E-Trancer
Les HS vous connaissez à ce que je vois

Je pensais la même chose! Sacré E-Trancer!

Old Post Jun-05-2003 22:28 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Allez hop encore une mise a jour sur Djmixes2k et pas n'importe qui puiske c cuila qui fé le plus parlé de lui en ce moment ... pr notre plus grand bonheur :

Tiesto-Live_at_Radio_538_Dance_Department-SAT-06-01-2003-TWCLIVE

01. Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
02. Massive Lust - Never
03. Michel de Hey vs Secret Cinema - Another Sweater
04. Darude - Next To You (Remix)
05. DJ Sammy - Boys Of Summer (Humate Remix)
06. ID
07. The ROC Project - Never (Filterheadz Luv Tina Dub)
08. Midway - Amazon
09. Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth
10. DJ Tiesto - Nyana

pas bcp de 9 mais des valeurs sur pr un bon set
les tracks ke j'm le plus sont la 2 / 5 / 7 / 9 et 10

faudra que je pense a mettre a jour mon dur paske pr ceux qui veulent pas intaller leur prog de merde anti clic machin chouette ben ils pourront le trouver chez moi av le hub ^^

++

Old Post Jun-06-2003 02:15  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance & Vinyls - Juin 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDean Coleman [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNOVALIS - The Therapy [Future Recordings 034] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:24.

Forum Rules: