Net ontdekt Erg lekkere (zomerse) rework van het origineel uit '84. Talk Talk - It's My Life (Liquid People 2003 Mix)
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
quote:Originally posted by Ding Chavez Ik zeg weer eens wat tegen je sinds 2 maanden??? Mja imme face maybe Kun je gelijk bedenken dat er maar weinig woorden van je nodig zijn om me dat te doen voelen,be proud of it
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
kan iemand dit zomernummer voor me id'en t lijkt wel een soort funky versie van members of mayday - 10 in 1 en met zo'n gast die zingt: WHY ooh WHY.... blabla nog allemaal zinnen hijs heeeeeel bekend en vaak gedraaid. ID please iemand?
___________________ bah
Weet psies welke je bedoeld maar ben megaslecht in tracknames lately,lekker istie wel
Planet Funk vs. Layo Bushwacka - Chase The Love Story, of het origineel Layo Bushwacka - The Love Story. Neem aan dat je deze bedoeld
quote:Originally posted by Djeebie Net ontdekt Erg lekkere (zomerse) rework van het origineel uit '84. Talk Talk - It's My Life (Liquid People 2003 Mix) Die gaak s ff zoeken! Ennu kakao,daar kon je nog wel s gelijk in hebben,dunno 4 sure tho
quote:Originally posted by ahp2002 kan iemand dit zomernummer voor me id'en t lijkt wel een soort funky versie van members of mayday - 10 in 1 en met zo'n gast die zingt: WHY ooh WHY.... blabla nog allemaal zinnen hijs heeeeeel bekend en vaak gedraaid. ID please iemand? Laidback Luke - Popmusic ?
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
quote:Originally posted by Chicane Laidback Luke - Popmusic ? Die zal het wel zijn ja, daar komen verder ook nog vocalen in voor; bij Chase the lovestory/lovestory inderdaad niet.
quote:Originally posted by Chicane Laidback Luke - Popmusic ? JAAAAAAA dat is hem... top man thankx to donna en kakao voor t meedenken.. top