Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 21/06: Cityparade (Gent)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by BEACHBOY
Ongelooflijk!!! Al iets gehoord over die beweging "jongeren tegen Techno"?
Deze groep, onder leiding van Mong Cockuyt, wil Techno uit Vlaanderen/België bannen om terug te keren tot de essentie van muziekinstrumenten...

Hiervoor gingen ze de Cityparade boycotten op alle mogelijke manieren. Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken tenzij men de Cityparade ging stilleggen!!).
De Gentse Politiediensten en gemeentebestuur hebben contact opgenomen met M. Cockuyt en hem om de vingers getikt en gewezen dat hij en z'n mede-aanhangers riskeren opgepakt te worden als ze hiermee doorgingen.

Nu hebben ze besloten het op een meer vredige manier aan te pakken; ze gaan hun haar, snor en baard laten groeien tot wanneer alle Techno verdwenen is... Laat het gras maar groeien baby!!!

Serieus, wij leggen Torhout-Werchter en andere concerten toch ook niet stil zeker!!!

Aah zij gaan bepalen wat een instrument is en wat niet. Al een geluk dat er ni zo'n mensen waren ten tijde van de uitvinding van de viool enzo hé.
Pfft maar die onverdraagzaamheid begint belachlijke proporties aan te nemen. Zet Hardstyle op eender welk Nederlands forum en het wordt een flame thread. En dat Übertrance gedoe van dat Progressive beter, dieper en interligenter is dan de rest komt ook mijn strot uit.

Er is 1 muziekstijl die ik niet kan hebben en dat is RnB. En dat komt dan vooral door de plate commerce die er rond hangt en de overhyping ervan (om nog te zwijgen over de "het imago is alles" boodschap)

Ik ben dat übermuziek gedraag kots, ma kots beu. Ik luister naar Metal, Power Electro, Metal, Techno, Trance, Ambient en Aphex Twin gedoe.

En dan alom machtig racisme, mense lieve deugt. Dat die elkaar eens algauw allemaal uitroeien hé. Pffft ach ja racisme en onverdraagzaamheid zit in de mens ingebakken. Wat doe je eraan.

Old Post Jun-19-2003 18:27  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
Mensen die in het buiteland op handen gedragen worden(denken we maar aan mike en push, VOORAL push ) worden hier in belgie totaal genegeerd...

Mike = Push

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Jun-19-2003 19:02 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

waarvoor stond de ""?

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-19-2003 19:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

De mijnen of den uwen ?

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Jun-19-2003 19:10 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

mijne tiens

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-19-2003 19:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Tleek er in ieder geval op dat ge dacht dat mike en push verschillende mensen waren, maar anyway we zijn weer ongelofelijk naast het onderwerp aan het lullen Helaas hebben mike en de cityparade niks met alkaar te maken

quote:

Old Post Jun-19-2003 19:14 
Tiger777
Pensionable tranceaddict

gade nu gaan zaterdag?

quote:

Old Post Jun-19-2003 19:15  Belgium
Nabistai
WodkAddict

Misschien, morgen komt mijn broer zijn lief en die kan ik normaalgezien makkelijk overtuigen. Maar dan moet zij hem overtuigen Thangt allemaal van mijn broer af (saaie zak!)

BTW morge is er nergens niks te doen zeker?

quote:

Old Post Jun-19-2003 19:18 
Tiger777
Pensionable tranceaddict

ik zal noges zien... ma'k vrees van ni, ik ga het einde der exames morgeavond thuis vieren, 'k zal noges naar den delaize moete gaan

quote:

Old Post Jun-19-2003 19:25  Belgium
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Nabistai
Tleek er in ieder geval op dat ge dacht dat mike en push verschillende mensen waren, maar anyway we zijn weer ongelofelijk naast het onderwerp aan het lullen Helaas hebben mike en de cityparade niks met alkaar te maken

Ach verwachten ze beter van ons?

Old Post Jun-19-2003 19:49  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

ge kunt het hier idd moeilek een serieuze boel noemen... waarschijnlijk verklaart dat waarom het hier ook zo gezelleg is

quote:

Old Post Jun-19-2003 20:32  Belgium
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by BEACHBOY
Ongelooflijk!!! Al iets gehoord over die beweging "jongeren tegen Techno"?
Deze groep, onder leiding van Mong Cockuyt, wil Techno uit Vlaanderen/België bannen om terug te keren tot de essentie van muziekinstrumenten...

Hiervoor gingen ze de Cityparade boycotten op alle mogelijke manieren. Van hongerstaking tot zelfontbranding (één van hen ging met benzine overgoten dreigen zichzelf in brand te steken tenzij men de Cityparade ging stilleggen!!).
De Gentse Politiediensten en gemeentebestuur hebben contact opgenomen met M. Cockuyt en hem om de vingers getikt en gewezen dat hij en z'n mede-aanhangers riskeren opgepakt te worden als ze hiermee doorgingen.

Nu hebben ze besloten het op een meer vredige manier aan te pakken; ze gaan hun haar, snor en baard laten groeien tot wanneer alle Techno verdwenen is... Laat het gras maar groeien baby!!!

Serieus, wij leggen Torhout-Werchter en andere concerten toch ook niet stil zeker!!!

Wacht maar als ik één van die "jongeren" tegenkom!!

Totaal gezien, man; er hangt een poster daarvan in de Kastaar in Gent (toiletten). TE belachelijk; ik dacht dat het om een soort grap ging. Jeezes toch. Techno-virus laat me niet lachen.

Old Post Jun-20-2003 21:38  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 21/06: Cityparade (Gent)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFilo & Peri @ Vision (Chicago, 09-02-07) [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Lawyer and Thomy - We Gonna Feel It (Original Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:25.

Forum Rules: