Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur hittade ni till TA?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SputniQ
tranceaddict in training

Registered: May 2003

Det var Xo|oX som visade mig hit

Old Post Jun-13-2003 09:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SputniQ Click here to Send SputniQ a Private Message Add SputniQ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

en på icq som gav mig adressen till tranceaddict.com och sen så såg jag att det stod forum i menyn efter ett tag så jag började kolla runt och sen blev jag medlemm... hängde först i dem utländska delarna och production, men sen så begav jag mig hit till den svenska delen

Old Post Jun-13-2003 09:43  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by mindshooter
Fett me jävla välkommen ska du vara! *välkomna*

Man tackar, man tackar

Old Post Jun-13-2003 23:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
U121
So old now.

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by SputniQ
Det var Xo|oX som visade mig hit

hurra för mig

Old Post Jun-14-2003 10:40  Sweden
Click Here to See the Profile for U121 Click here to Send U121 a Private Message Visit U121's homepage! Add U121 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Inte en aning...

Old Post Jun-14-2003 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Har laddat ner musik härifrån ganska länge men så en dag snacka min forna klasskamrat [Nils] om forumen (hade inte tänkt på dom innan) så då hade jag inge val förutom att hänga på

Old Post Jun-14-2003 12:47  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Berggren
tranceaddict in training

Jag hittade det genom att en kille från holland sa att jag kunne kolla in denna sidan efter att jag frågat han om han visste nån sida med svensakr som lyssnade på hardstyle, eller om jag var den enda i hela sverige med bra musiksmak :P.. hehe.. men det fanns tydligen fler =)

Old Post Jun-15-2003 21:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Berggren Click here to Send Berggren a Private Message Add Berggren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

ooh ännu en berggren här på forumet? släkt med mindshooter?

haha, välkommen till forumet iaf du med!

Old Post Jun-15-2003 22:06 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

medlem #30
reggade mig tidigt men la inte ner nått krut på forumet föräns långt senare...
minns faktiskt inte hur jag kom hit, tror det var via irc som jag träffade lite folk som rekommenderade mig

Old Post Jun-16-2003 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tänkte liva upp denna tråden igen för att se hur våra lite mer nyare medlemmar hittade hit... eller dom som inte skrivit än

Old Post Sep-29-2003 19:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

hehe ja du stefan du vet förmodligen att det var du som fick in mig på sweta

det började med att jag och några poolare gick för första gången på weekender, det var när orkidea spelade.

som två kulor i en grop så drogs jag och steve till samma punkt när de stängde nämligen orkidea. så det fanns ju inte så många att prata med.. orkidea eller stefan och självklart så tycket jag att han såg lite bekant ut för jag hadde endast några dagar innan tankat hem hans trance energy filmer

jag var då en medlem i trance.nu på den tiden och stefan sa att han tyckte TA var bättre.. jag la det längst bak i huvudet och märkte att medans tiden gick att trance.nu inte riktigt fastnade på mig och testade TA. sen dess har jag fortfarande varit här jag är fortfarande medlem på trance.nu men besöker endast där kanske 1 gång i månaden.

det är min lilla saga , precis som ur sago boken.

Old Post Sep-29-2003 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001

lillebror (mindshooter) nästlade in mig lite halvsnyggt...

Old Post Sep-29-2003 21:17  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hur hittade ni till TA?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackP Diddy - Jack U Remixer ID Needed [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSubtle by Design - Sirius (DJ Tiesto Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:06.

Forum Rules: