Originally posted by TranceFool Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik
valt wel mee, basvh is de enige die dicht bij mij woont, kan WVG niet meetellen omdat hij een vriend van mij is, volgens woont er voor de rest niemand hier uit omgeving Den Bosch
*kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten*
*zucht...*
**Blik zucht met WVG mee**
gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan
gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan
Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch?
Registered: Apr 2001
Nou jongens niet zo somber, ik moet voor morgen al een engels spreekbeurt gaan voorbereiden. Gadverdamme. ik haat dat
Jun-13-2001 17:32
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch?
ja H8 en H9, H8 heb ik net gedaan, H9 doe ik morgenochtend wel, ik heb ff uitgerekend dat ik een 1 voor de woordjes mag halen en dan een 5.5 voor de teksten, moet lukken dacht ik zo
Originally posted by -=WVG=- Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik...
Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker
Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !!
ik weet het nie, die woordjes van H8 ken ik eigenlijk nog helemaal niet, en H9 nog niet eens aan begonnen