den har redan blivit spelad av Dj Precision ! hoppas fler feta djs spelar den
Jul-15-2003 10:17
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
jag tycker bäst om destination freedom, men obsession är också jättebra. vi kan försöka att mixa båda låter in.. extration kan vara med om vi har inte tillräckligt material, annars blir det för mycket av en person. men det låter kul dbl! thumbs up
Originally posted by ScuL
jag tycker bäst om destination freedom, men obsession är också jättebra. vi kan försöka att mixa båda låter in.. extration kan vara med om vi har inte tillräckligt material, annars blir det för mycket av en person. men det låter kul dbl! thumbs up
tack tack scul
Jul-15-2003 13:08
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
jag är lätt med.. kanske bidrar med Tidal Waves.. om jag inte hittar på nått annat smek inom en nära framtid..
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Jul-15-2003 13:19
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
åh, toppen! dina låtar vet du ju att de flesta här störtgillar också! jävligt schysst
jag sger som scul dbl destination freedom eller obsession
men hur blev det nu? vem skulle mixa ihop det?
Jul-15-2003 13:36
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
1:a september blir bra...då får jag lite press på mig att få klart låten så jag kan lira den på nästa fest också
har en melodi just nu, får se om den håller såhär ett dygn senare efter att jag gjort den...ska just lyssna igen
batteries not included.
- dave
Jul-15-2003 21:53
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
jag har typ en ny låt klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. postar länk senare när jag laddat upp den nånstans.. den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, så den e specialgjord just för er... härligt vaaaa?? =)
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Last edited by Smekbar on Jul-17-2003 at 01:02
Jul-16-2003 17:43
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Smekbar
jag har typ en ny låt klar nu som jag tror kommer upskattas av er.. postar länk senare när jag laddat upp den nånstans.. den e kalasbra (tycker iaf jag) och gjord med denna skivan i tanke, så den e specialgjord just för er... härligt vaaaa?? =)
weeeeeeeeeeeeee, vaaaaaa? ere sant? specialgjord! WOW! Verkligen härligt smekbar... ja ser fram som fan emot skivan asså-.. har inte kunnat lyssna på några smakprov alls som folk lagt upp.