Originally posted by Q-PiXeL
אל תדאג הבנתי את זה לפני שרשמתי
רק התלבטתי אז רשמתי את זה בכל זאת
מוזר..הנוער של היום
Jun-16-2003 19:07
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
מה זאת המכונית המכוערת הזאת?
היו יכולים כבר להשקיע קצת יותר...
Jun-16-2003 19:17
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
קודם כל
יש R32 בארץ
בדוק
וכל מי שלא מאמין שיבוא לרידינג
עכשיו במקרה איזה יום ראיתי לא רחוק מהבית שלי את האקליפס
אמנם קצת לא מטופלת אבל בטח חייה של דבר
Jun-16-2003 19:39
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
אני לא יודע אם המיצובישי לוקחת את האימפרזה בפתיחות כי האימפרזה זה אוטו שמאיץ מהר אחושרמוטה אבל המהירות המקסימלית שלו לא משהו
זה למה הוא לא אוטו למירוצי כביש
רק ראלי.
עכשיו המיצובישי במהיר ועצבני היא אקליפס
אמת ועושה 0-100 ב-6 שניות
אני מת לדעת אבל מה היה האוטו של וין דיזל בסרט
האדום במירוץ הראשון
נראה לי טויוטה אבל אני לא בטוח